شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از پيروزی پرگل استقلال بر برق، قلعه نويی: گل زياد دوست دارم، عباسی: فعلا روی بد فوتبال نصيب تيم ما شده است، ايسنا

قلعه نويی: از "آشتيانی" خواهش کردم که يک مهاجم جذب کند
استقلال هميشه در خارج از کشور بهتر بازی می‌کند

امير قلعه نويی گفت: من يک مربی هجومی هستم و هميشه دوست دارم تيمم با گل های زياد به پيروزی برسد.

به گزارش ايسنا، سرمربی تيم فوتبال استقلال پس از پيروزی پرگلش مقابل تيم برق شيراز در مورد نتيجه بازی گفت: من قبل از هر چيز جا دارد به "محمد عباسی" سرمربی جوان برق شيراز که با استفاده از چندين جوان تيم بسيار خوبی ساخته است خسته نباشيد بگويم، بی شک تيمی که سه مهره‌ی کليدی خود داريوش يزدانی، مهرداد کريميان و مهدی شيری را از دست می دهد تا حدودی نظم تيمی آن بهم می‌ريزد اما امروز تيم فوتبال برق با استفاده از هافبک های جوان خود تا حدود زيادی خط هافبک تيم ما را تحت فشار قرار داد و در دقايقی بر بازی حاکم بود.

وی در مورد تيم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر که توانستيم در اين بازی سخت نتيجه را به نفع تيم خود رقم بزنيم.

قلعه نويی در ادامه گفت: در نيمه‌ی دوم اگر ضربه‌ی کاشته‌ی بازيکنان ما گل نمی‌شد بی شک روند بازی تغيير پيدا می کرد و احتمالا نتيجه بازی چيز ديگری بود. در نيمه‌ی دوم پس از زدن چهار گل ناخواسته تيم ما عقب نشست و تا به حال در اين فصل هيچ تيمی به اندازه برق در ۲۰ دقيقه آخر بازی ما را تحت فشار قرار نداده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد استفاده از هاشم بيگ زاده در اين بازی گفت: چون فوتبال خود را از شيراز شروع کرده بود و واقعا بازيکن بزرگی است دوست داشتيم در اين بازی از او استفاده کنيم و فکر می کنم يکی از بهترين های ما بود، البته او هنوز به آمادگی کامل نرسيده است و يکسری ايرادات هم دارد.

قلعه نويی در مورد دقايق آخر بازی و فشار زياد برق شيراز گفت: همه می دانند که من يک مربی هجومی هستم و هميشه دوست دارم تيمم با گل های زياد به پيروزی برسد، من اعتراف می کنم تيم برق شيراز در نيمه‌ی دوم بازی با از بين رفتن انگيزه‌ی بازيکنان ما در نظام تاکتيکی تيم ما اثر گذاشت و آنها باعث شدند که تيم ما عقب بنشيند.

امير قلعه نويی در ادامه در مورد بازی های استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما يک گروه آناليزور داريم که وظيفه‌ی آنها آناليز و تجزيه و تحليل تيم های هم گروه ما در ليگ قهرمانان هستند، همچنين يک گروه آناليزور در دبی داريم که مخصوص آناليز تيم الجزيره امارات يکی از حريفان ما در اين بازی‌هاست. به نظر من تيم استقلال يک تيم بين المللی است که هميشه در خارج از کشور بازی های بهتری را از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: ما تمام سعی خود را می‌کنيم که برای اين بازی ها از هر نظر تيم خود را تقويت کنيم، بر همين اساس "رينالدو" بازيکن خط هافبک را جذب کرده ايم و من از "واعظی آشتيانی" خواهش کردم که در صدد جذب يک بازيکن مهاجم که يکی از گزينه‌های ما رضا عنايتی است، باشد.

قلعه نويی درمورد تماس مسوولان استقلال با مهدی کريميان گفت: واقعا آنهايی که اين مطالب را قبل از بازی های استقلال عنوان می کنند در پی ضربه زدن به تيم هستند و خدا آن بالا است و همه چيز را می‌بيند، پيش از اين هم در مورد تماس ما با بازيکن مس کرمان شايعه های منتشر شد که واقعا يک مساله کذب محض بود. اين قانون است که در نيم فصل همه‌ی تيم ها برای تقويت خود با بازيکنان تيم های ديگر تماس می گيرند، همين تيم مس کرمان به دنبال جذب فرهاد مجيدی و بيگ زاده بود اما با عدم رضايت خود بازيکنان اين امر ميسر نشد.

وی در پايان در مورد وضعيت دروازه‌بانان تيم خود گفت: ما از دو دروازه بان تراز اول سود می‌بريم و با داشتن "وحيد طالب لو" و "اشکان نامداری" مشکلی در دروازه نخواهيم داشت.

***

عباسی، سرمربی برق شيراز:
اگر با رفتن من مشکل تيم برق حل می‌شود، می‌روم


محمد عباسی گفت: اگر واقعا با رفتن من مشکل تيم برق شيراز حل می‌شود، خواهم رفت.

به گزارش ايسنا، سرمربی تيم فوتبال برق شيراز پس از شکست سنگين تيمش در شيراز مقابل استقلال تهران گفت: ما بازی را بسيار بد آغاز کرديم و روی اشتباهات خودمان باعث شديم که تيم حريف به برتری برسد، مانند ديدارهای قبل بازهم شيرازه‌ی تيم ما به خاطر جوان بودن بازيکنان از هم پاشيد، در اين بين از اشتباه‌های داوری هم نمی توان چشم پوشيد، من هميشه سعی کرده‌ام در مورد قضاوت داوران صحبتی نکنم اما متاسفانه در چند صحنه داوری به ضرر ما بود، بخصوص گل سوم حريف که به نظر آفسايد می رسيد.

وی ادامه داد: ما در اين بازی موقعيت های بسيار خوبی را بر روی سهل انگاری بازيکنان‌مان از دست داديم. تيمی که چند مهره‌ی اصلی خود را از دست داده و تنها ساعاتی قبل از بازی مهدی کريميان بهترين هافبک خود را به دليل مصدوميت از ليست خارج می کند، بی شک نتيجه‌ی بهتر از اين هم نمی تواند کسب کند.

عباسی در ادامه در مورد از دست دادن دو مهره‌ی کليدی اين تيم، داريوش يزدانی و مهدی شيری و انتقال آنان به ليگ‌های ‌عربستان و امارات گفت: ما اصلا دوست نداشتيم اين بازيکنان را از دست بدهيم اما نوع قرارداد اين بازيکنان اين اجازه را به ما نمی داد که ما در ادامه بتوانيم از آنها استفاده کنيم و زمانی که يک بازيکن با يک پيشنهاد خوب روبرو می‌شود بی شک دلش با تيم نيست و به زور نگه داشتن اين بازيکن فايده‌ای ندارد.

سرمربی برق گفت: بالاخره اتفاقاتی در فوتبال است که يک روی خوب و يک روی بد را دارد و فعلا فوتبال روی بدش نصيب تيم ما شده است. من شرمنده‌ی همه‌ی هواداران تيم فوتبال برق شيراز هستم و اگر واقعا با رفتن من مشکل تيم برق شيراز حل می‌شود من خواهم رفت اما باز هم می گويم من به اين تيم و جوانان اين تيم اميدوارم و آينده‌ی خوبی را برای تيم متصور هستم. همه‌ی هواداران می دانند که دليل ناکامی های ما مصدوميت بازيکنان اصلی تيم است و بسيار اميدواريم که در بازی های آينده جبران اين ناکامی ها را بکنيم.





















Copyright: gooya.com 2016