شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشک تيم ملی: برای بازی با تايلند و کره مصدومی نداريم، ايلنا

* هيچ بازيکن مصدومی در اردوی تيم ملی وجود ندارد

تهران- خبرگزاری کار ايران
پزشک تيم ملی گفت: خوشبختانه در بين مدعويون تيم ملی برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسيا و جام جهانی هيچ بازيکن مصدومی وجود ندارد.
پرهام خانلری در گفت وگو با ايلنا افزود:‌ به زودی سرمربی تيم ملی مدعويون تيم ملی را برای مسابقه برابر تايلند دعوت می کند و اگر بازيکنان همان نفرات سابق باشند مصدومی در تيم ملی نخواهيم داشت مگر اينکه در مسابقات باشگاهی آسيب ديدگی برای بازيکنان به وجود آمده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد:‌ محسن خليلی، مهاجم مصدوم تيم پرسپوليس برای حضور در تيم ملی بايد تست پزشکی شود و اگر تمام فاکتورهای سلامتی را داشته باشد می تواند کار با توپ حرفه ای را آغاز کند. اين تست هم به احتمال فراوان در آلمان انجام خواهد شد چرا که تمامی مراحل درمان وی در اين کشور انجام شده است و بنده هم مدام با وی در تماس هستم.
پزشک تيم ملی در خصوص اين مساله که خليلی عنوان کرده پزشکان تيم ملی بايد همراه من در آلمان می ماندند گفت : کادر پزشکی تيم ملی متشکل از يک پزشک و فيزيوتراپ است که بايد در اردوهای تيم ملی همواره حضور داشته باشد و نمی تواند به خاطر يک بازيکن اردوی تيم ملی ترک کند اما در مجموع وظيفه ما حمايت از بازيکنان تيم ملی است و خليلی بعد از بازگشت از آلمان تحت حمايت تيم پزشکی تيم ملی خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016