چهارشنبه 9 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسيا؛ توقف استراليا در برابر اندونزی، شکست اردن از سنگاپور، ايسنا

رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسيا با توقف تيم‌های ايران و استراليا و شکست تيم اردن پيگيری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسيا از گروه دوم اين مسابقات تيم‌های اندونزی و استراليا در جاکارتا به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با تساوی بدون گل پايان يافت. با اين نتيجه تيم اندونزی با انجام دو بازی و کسب دو امتياز در صدر گروه قرار گرفت و تيم‌ استراليا با يک بازی و يک امتياز فعلا دوم است. تيم عمان نيز که پيش از اين با يک بازی و يک امتياز در جايگاه سوم قرار داشت در يکی ديگر از بازی‌های اين گروه در ورزشگاه صلح و دوستی کويت به مصاف تيم ملی اين کشور رفته است.

از گروه پنجم اين مسابقات نيز تيم ملی ايران در مقابل تايلند به تساوی رضايت داد. در بازی‌ که امروز در ورزشگاه راجامانگالا تايلند برگزار شد تيم‌های ايران و تايلند به تساوی بدون گل رضايت دادند.

در ديگر ديدار اين گروه نيز تيم ملی سنگاپور موفق شد ميهمان خود تيم ملی اردن را با نتيجه دو بر يک شکست دهد. بدين ترتيب در اين گروه تيم ايران با کسب چهار امتياز در صدر جدول قرار گرفت و تيم‌های سنگاپور با سه و تايلند با دو امتياز در مکان‌های دوم و سوم گروه قرار دارند. اردن نيز با يک امتياز در قعر گروه قرار گرفته است.

در ديدارهای گروه يک تيم‌های بحرين و ژاپن و همچنين يمن و هنگ‌کنگ به مصاف يکديگر رفتند و در تک بازی گروه سوم نيز امارات ميزبان ازبکستان است در گروه چهارم نيز لبنان با سوريه ديدار می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016