چهارشنبه 9 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس فدراسيون فوتبال: خواب بودم، نود را نديدم! فردا

ما هيچ وقت خواستار حذف نود نبوده‌ايم. نمی‌خواهيم برای صداوسيما تعيين تکليف کنيم. اما همچنان تکرار می‌کنيم که برنامه‌های تلويزيونی نبايد کارهای انجام‌شده در فدراسيون فوتبال و ورزش کشور را ناديده بگيرند.
رئيس فدراسيون فوتبال در واکنش به اجرای برنامه اخير برنامه نود گفت: حس می کنم برنامه نود تغيير کرده و از اين بابت خوشحالم.

به گزارش«فردا» علی کفاشيان افزود: من اين تغيير را ديدم. قطعا ما هيچ وقت خواستار حذف نود نبوده‌ايم. در واقع نمی‌خواهيم برای صداوسيما تعيين تکليف کنيم. اما همچنان تکرار می‌کنيم که برنامه‌های تلويزيونی نبايد کارهای انجام‌شده در فدراسيون فوتبال و ورزش کشور را ناديده بگيرند يا در مقام تخريب و تضعيف‌شان برآيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کفاشيان در حالی معتقد است برنامه نود تغيير کرده که همه آيتم های مورد اعتراض سازمان تربيت بدنی و فدراسيون فوتبال در برنامه دو شنبه شب پخش شد. هم نظر سنجی از طريق ارسال پيامک که رکورد بی نظيری را ثبت کرد و هم نمايش دوربين نود که عکس ها و فيلم های ارسالی را به نمايش می گذارد.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که اگر قرار بود به سئوال نظرسنجی نود پاسخ بدهيد کدام گزينه را انتخاب می‌کرديد. به نود رای مثبت می‌داديد يا منفی؟گفت: من اصلا رای نمی‌دادم. چون نظرسنجی از طريق پيامک را اساسا قبول ندارم.

پيش از اين برخی مسئولان فدراسيون و سازمان تربيت بدنی در آمار پيام های ارسالی به ۹۰ تشکيک کرده بودند که در پاسخ به اين مساله فردوسی پور با نمايش جداول و آمار و تشريح پروسه دقيق ارسال و دريافت پيامک ها تصريح کرد برنامه نود آماده است برای کسانی که بيکارند و فرصت دارند ريز جزئيات همه پيامک ها را روشن کند!

کفاشيان همچنين گفت: ما از اول هم با نود مشکلی نداشتيم. آقای پورمحمدی و زمانی از ما جدا نيستند و همواره کنار فدراسيون بوده‌اند. من بسياری از مشکلات و ايرادها را از طريق برنامه‌های تلويزيونی متوجه شده‌ام.

کفاشيان ادامه داد: هيچ مشکلی وجود ندارد به شرطی که نود در مسائل مديريتی فوتبال دخالتی نکند و جامعه داوری را زير سئوال نبرد. در اين صورت ما مثل هميشه انتقادپذير هستيم.

اظهارات کفاشيان درباره برنامه نود در حالی است که وی درپاسخ به سوال خبرنگار همشهری که آيا نود را ديديد؟ با خنده گفت: نه خواب بودم.





















Copyright: gooya.com 2016