چهارشنبه 16 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کره جنوبی از شکست برابر بحرين گريخت، بازی مقابل ديدگان دايی بدون ۶ لژيونر، مهر

تيم ملی فوتبال کره جنوبی حريف روز ۲۳ بهمن تيم ملی کشورمان امشب در ديداری تدارکاتی برابر بحرين متوقف شد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال کره جنوبی در دومين ديدار تدارکاتی خود در اردوی دبی که امشب در ورزشگاه الشباب برگزار شد، برابر تيم بحرين به نتيجه مساوی ۲ بر ۲ رضايت داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين مسابقه که قضاوت آن برعهده محمد عمر از امارات بود، کيم جون وو(۸۱) و لی کيون هو(۱+۹۰) برای کره جنوبی گل زدند و فيروز مبارک(۶۳-پنالتی) و عبدالرحمن خميس(۸۳) گل های بحرين را به ثمر رساندند.

علی دايی و روته مولر مربيان تيم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه الشباب، اين ديدار را از نزديک تماشا کردند. کره جنوبی در اين مسابقه از ۶ بازيکن لژيونر خود استفاده نکرد.

تيم ملی فوتبال کره جنوبی از گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی در قاره آسيا، روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ميهمان تيم کشورمان است و تيم فوتبال بحرين هم از گروه اول اين مسابقات ميهمان تيم ملی ازبکستان است.

تيم ملی فوتبال ژاپن نيز عصر امروز در ديداری تدارکاتی موفق شد با نتيجه ۵ بر يک از سد فنلاند عبور کند. در اين مسابقه شينجی(۱۵ و ۳۲)، شينجی کاگاوا(۴۴)، يوئيجی ناکازاوا(۵۷) و ياسودا(۸۷) برای ژاپن گل زدند و پوروکارا(۴۹) تک گل فنلاند را به ثمر رساند.

تيم ملی فوتبال ژاپن از گروه اول مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی در قاره آسيا، روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ميزبان تيم فوتبال استراليا است.





















Copyright: gooya.com 2016