جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری فرد: سرمربی پرسپوليس فردا معرفی می شود، ايرنا

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: سرمربی جديد تيم فوتبال پرسپوليس فردا (شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه معرفی خواهد شد.

"عباس انصاری فرد" که روز جمعه با خبرنگار ايرنا گفت وگو می کرد، بدون اشاره به نام سرمربی جديد اين تيم يادآور شد که فرد مورد نظر در حضور خبرنگاران و در کنفرانس خبری باشگاه معرفی می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خصوص شرايط تيم پرسپوليس نيز افزود: خوشبختانه تيم در شرايط بسيار خوبی قرار دارد و بازيکنان بدون هيچ مشکلی تمرينات خود را پشت سر می گذارند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به ايرانی بودن داور شهر آورد ۶۶ گفت: هيچ مشکلی با اين موضوع نداريم و اميدوارم هر فردی که قضاوت اين بازی را برعهده می گيرد بتواند نمايش قابل قبولی از خود ارائه دهد.
انصاری فرد در خصوص غيبت توره در ديدار شهرآور اظهار کرد: پرسپوليس تيم بزرگی است و به يک بازيکن خاصی متکی نيست. اطمينان دارم هر بازيکنی به جای توره وارد بازی شود، می تواند جای خالی اين بازيکن را پر کند.
مديرعامل باشگاه در ادامه گفت: به هواداران قول پيروزی در شهرآورد را داده ام و مطمئن باشيد پرسپوليس پيروز نهايی اين ديدار خواهد بود.
وی تاکيد کرد: از هواداران تيم می خواهم در اين ديدار فقط به تشويق بازيکنان محبوب خود بپردازند.
دو تيم پرسپوليس و استقلال تهران روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال به مصاف هم می روند.





















Copyright: gooya.com 2016