سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: با ۸۰ درصد توان‌مان کره را شکست می‌دهيم، ايسنا

- برای ديدن لژيونرها به امارات و اروپا می‌روم
- تيم ملی ۱۲ فروردين بازی تدارکاتی انجام می‌دهد


سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: با ۸۰ درصد از توان بازيکنان‌مان کره‌ی جنوبی را شکست می‌دهيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، علی دايی در رابطه با آخرين وضعيت تيم ملی اظهار کرد: اردو و تمرينات بسيار خوبی را پشت سر گذاشته‌ايم و تلاش کرديم تا بهترين نفرات را به تيم ملی دعوت کنيم. خوشبختانه بازيکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند، ضمن آن که بازيکنانی چون وحيد هاشميان و جواد نکونام اين بار توانستند زودتر خود را به اردو برسانند و تمرين‌های منسجم‌تری را برای بازی با کره انجام دهيم. البته نبايد فراموش کنيم که هاشميان و طالب‌لو در اين مدت مادر و مادربزرگ خود را از دست دادند، با اين حال گذشت بسياری انجام دادند و در تمرينات تيم ملی حاضر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اعتقادم اين است تيم کره‌ی جنوبی که مقابل بحرين متوقف شد را به راحتی شکست می‌دهيم اما اکنون چهار بازيکن لژيونر که در تيم‌های مطرح اروپايی و ژاپن بازی می‌کنند به اين تيم اضافه شدند و شرايط کمی فرق می‌کند اما اعتقاد دارم اگر بازيکنان ما ۸۰ درصد توانايی خود را به نمايش بگذارند کره را در تهران شکست می‌دهيم.

وی درباره‌ی دعوت نشدن مهدی مهدوی کيا به اردوی تيم ملی نيز گفت: مهدوی کيا يکی از بهترين‌ و با اخلاق‌ترين بازيکنان ماست، من قبلا هم گفته ام که ما برای هر بازی نمی‌توانيم تمام نفرات را به اردو دعوت کنيم. در هر صورت ما در سمت راست بازيکنان بسيار خوبی داريم و خوشبختانه بازيکنان ليگ برتر در اين پست عملکرد بسيار خوبی داشتند. در کل صلاح ديدم برای اين بازی مهدی را دعوت نکنم اما بی‌ترديد هر زمان که لازم باشد از وجود مهدوی کيا استفاده می‌کنيم، در هر صورت ما بايد به عملکرد خوب بازيکنان ليگ‌ برتر نيز توجه کنيم. آنها در بازی های اخير تيم ملی تلاش بسياری کردند و بيشتر در کنار يکديگر بودند اگر می‌خواستيم تعداد بيشتری از لژيونرها را دعوت کنيم ۵۰ درصد ترکيب تيم دچار تغيير می‌شد. ما در همين پست خسرو حيدری را داريم که اين بار دعوت نشد اما بی ترديد مدنظر ما خواهد بود.

علی دايی همچنين از درخواستش برای انجام يک بازی دوستانه در تاريخ ۱۲ فروردين برای تيم ملی ايران خبر داد و افزود: در بيشتر روزهای فيفا تيم ايران بازی های رسمی دارد و تا پايان رقابت‌های راهيابی به جام جهانی تنها فرصتی که روز فيفاست و ما در آن بازی نداريم دوازدهم فروردين سال ۸۸ است. البته در روزهای دهم و يازدهم رقابت های ليگ برتر را داريم که به همين دليل اميدوارم بتوانيم با اجازه‌ی سازمان ليگ اين بازی ها را به زمان ديگری موکول کنيم و پس از مقابل عربستان در روز هشتم فروردين در روز دوازدهم نيز يک ديدار تدارکاتی يک تيم خوب اروپايی يا آفريقايی انجام دهيم.

سرمربی تيم ملی همچنين از تصميم خود برای بازديد از وضعيت لژيونرهای خارج از کشور خبر داد و گفت: پس از بازی مقابل کره‌ی جنوبی قصد دارم تا سفرهايی را به امارات و اروپا انجام دهم و ضمن ديدن بازی های لژيونرهای ايرانی با آنها گفت وگو نيز داشته باشم. چرا که معتقدم در بازی های آينده تيم ملی بايد با استفاده از تمام نيروها و قوای خود به مصاف حريفان برود.





















Copyright: gooya.com 2016