پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

الزامات و تنبيهات ديدار پرسپوليس - استقلال اعلام شد، برخورد شديد با متخلفان، مهر

رئيس کميته انضباطی فدراسيون فوتبال در آستانه ديدار حساس تيم‌های استقلال و پرسپوليس الزامات و تنبيهات شهرآورد تهران را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شريفی رئيس کميته انضباطی در آستانه شصت و ششمين دربی پايتخت، رعايت برخی مسائل را به بازيکنان و کادر فنی تيم‌های استقلال و پرسپوليس متذکر شد و از بازيکنان دو تيم خواست تا با رعايت بازی جوانمردانه در راستای نمايش فوتبالی واقعی و تماشاگرپسند بکوشند.

 ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هندبال جام باشگاه‌های آسيا: سپاهان مغلوب نماينده قطر شد، مهر

تيم هندبال فولاد مبارکه سپاهان نخستين ديدار خود در چارچوب مسابقات جام باشگاه‌های آسيا را با شکست برابر الاهلی قطر پشت سر گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، يازدهمين دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسيا از عصر امروز با ديدار بين تيم‌های فولاد مبارکه سپاهان ايران و الاهلی قطر در جده عربستان آغاز شد، ديداری که در پايان به برتری ۲۹ بر ۲۷ نماينده قطر انجاميد.

يازدهمين دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسيا با حضور ۱۶ تيم از ۲۴ بهمن تا ۷ اسفند ماه در جده عربستان برگزار می شود.

در اين مسابقات تيم فولاد سپاهان اصفهان قهرمان بيستمين دوره ليگ باشگاه‌های ايران در گروه دوم با تيم‌های الاهلی قطر، نوايير سوريه و الصداقه لبنان و تيم پارس جنوبی نايب قهرمان ليگ سال ۸۶ در گروه چهارم با تيم‌های النور عربستان، الاسالت اردن و فهاهيل کويت به رقابت می پردازند.





















Copyright: gooya.com 2016