جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناصر الجوهر در آستانه‌ اخراج از تيم ملی عربستان، فشار رسانه‌های سعودی برای به خدمت گرفتن اسکولاری يا کالدرون، ايسنا

عربستان و تشکيلات سازمان ورزش اين کشور که شاهزادگان سعودی بر راس آن قرار دارند افکار عمومی اين کشور را برای برکناری ناصر الجوهر آماده می‌کند، اين درحالی است که رسانه‌های اين کشور نيز از حضور اسکولاری در راس اين تيم سخن می‌گويند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تلويزيون ورزشی اين کشور که سعی می‌کند کمتر در اين خصوص اظهارنظر کند با انعکاس اين خبر که تصميم درخصوص کادرفنی تيم ملی عربستان در جلسه اين هفته سازمان ورزش عربستان به رياست شاهزاده سلطان بن‌فهد و شاهزاده نواف بن‌فيصل گرفته خواهد شد، تلويحا از کنار گذاشتن سرمربی بومی تيم ملی اين کشور حکايت دارد؛ از سوی ديگر پس از شکست تيم ملی عربستان در مقابل کره شمالی برخی شبکه‌های تلويزيونی وابسته به اين کشور از آ‌مدن مربی برکنار شده چلسی، "اسکولاری" برزيلی به تيم ملی عربستان و يا حضور مجدد کالدرون برسر اين تيم ثروتمند آسيايی خبر می‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تلويزيون الرای در تحليلی در اين خصوص اعلام کرد، ناصر الجوهر با باخت در مقابل کره‌ی شمالی خشم شاهزادگان سعودی به ويژه امير سلطان و امير نواف را برانگيخته است و هم اکنون امير نواف و اعضای مشورتی فدراسيون فوتبال عربستان سعودی که چند خارجی نيز در آن عضو هستند، مامور جذب مربی جديد برای تيم ملی عربستان شده‌اند تا اين تيم را برای نبرد سرنوشت ساز با تيم ملی ايران آماده سازد.

تلويزيون نيل اسپورت، تيم ملی عربستان با هدايت ناصر الجوهر را تيمی کند و محتاط ارزيابی کرد که از تيم ملی عربستان سعودی در دهه‌ی ۹۰ چند پله عقب است.

مفسر اين تلويزيون گفت: ناصر الجوهر هيچ گاه مشکلات خط دفاعی تيمش را در دور رفت نديد و يک عقب گرد کامل از جايگاه ممتاز فوتبال عربستان در قاره آسيا داشت.

وی تصريح کرد: تيم ملی عربستان هم اکنون روی تيغ قرار دارد و در صورت شکست در برابر ايران در آغاز دور برگشت بايد اين تيم را ناکام بزرگی دانست که توسط الجوهر به لبه پرتگاه کشانده شده است.





















Copyright: gooya.com 2016