چهارشنبه 30 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان امير قلعه نويی و غلامحسين پيروانی مربيان استقلال و مقاومت سپاسی پس از ديدار امروز، مهر

قلعه نويی:
اسامی برای تيم استقلال مقابل مقاومت بازی کردند

شيراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تيم استقلال تهران گفت: در بازی امروز اين تيم مقابل مقاومت سپاسی به جای خود بازيکنان فقط اسامی بازی می کردند.
به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، امير قلعه نويی عصر امروز پس از شکست تيمش مقابل مقاومت سپاسی در جمع خبرنگاران افزود: امروز تيم استقلال در مقابل مقاومت حرفی برای گفتن نداشت و اين نوع بازی نيز در حد و اندازه استقلال نبود، در حاليکه ما از موقعيتهای خود به طور مناسبی استفاده نکرديم مقاومت موفق شد موقعيتهای خود را به گل تبديل کند.

وی در ادامه با اشاره به قضاوت بازی نيز بيان کرد: اگر پس از اين شکست نسبت به داوری بازی قضاوتی انجام دهم به طور حتم اين موضوع مطرح می شود که به خاطر شکست تيم چنين ارزيابی داشتم اما بايد گفت که برخی از سوتهای داور جريان بازی را به زمين استقلال انتقال می داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم استقلال تهران همچنين در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که در خصوص لغو بازی در حمايت از تيم ملی پرسيد، گفت: اگر ساير تيمها با اين کار موافق باشند ما نيز اعتراضی نداريم زيرا تيم ملی بازيهای سختی پيش رو دارد و همه تيمهای ايران بايد تيم ملی را مورد حمايت خود قرار دهند.

قلعه نويی در ادامه مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اظهار نظر سرپرست تيم استقلال مبنی بر اينکه استان فارس ظرفيت برخورداری دو تيم ليگ برتری را ندارد، افزود: در اين خصوص اظهار نظری ندارم زيرا هرکس پاسخگوی اظهارات خودش است.

به گزارش خبرنگار مهر، در خلال مصاحبه قلعه نويی دخالتهای اطرافيان و همراهان وی موجبات درگيری لفظی و ناراحتی خبرنگاران را فراهم کرد.

***

پيروانی:
شکست استقلال از بزرگی اين تيم کم نمی کند


شيراز - خبرگزاری مهر: غلامحسين پيروانی گفت: استقلال تهران تيمی بزرگی بوده و شکست امروز آنها از بزرگی تيم کم نخواهد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، پيروانی عصر امروز پس از پيروزی تيمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: استقلال امروز بازی خوبی به نمايش گذاشت اما در روزی که هر دو تيم خوب بودند مقاومت توانست از موقعيت های خود بهتر استفاده کند.

وی تصريح کرد: ما يک هفته يعنی از بازی استقلال مقابل پيروزی بازی اين تيم را زير نظر گرفته و آنها را به خوبی تحليل کرده بوديم و می دانستيم که استقلال به طور معمول از گوشه های زمين حمله ميکند از اين رو بازيکنان مقاومت به طور مناسبی توانستند اين نواحی را کنترل کنند.

سرمربی تيم مقاومت سپاسی شيراز تاکيد کرد: در عين حال قبل از بازی نيز به بازيکنان خود متذکر شده بودم که يا بايد اين بازی را واگذار کنيم يا پيروز از ميدان بيرون رويم که در نهايت بازيکنان موفق شدند با تاکتيک پذيری خود بازی را به سود تيم به پايان برسانند.

مديران دير به ياد برق افتادند

پيروانی در ادامه سخنان خود گفت: در عين حال بابت تيم برق شيراز متاسفم که در اين شرايط نامطلوب قرار گرفته و مديران استان فارس پس از گذشت اين زمان زياد به ياد تيم افتادند.

سرمربی تيم مقاومت شيراز اضافه کرد: مديران و مسئولان ورزشی استان فارس خيلی دير متوجه شدند که بايد به تيم برق کمک کنند اما در عين حال همگی بخشها برای نجات اين تيم از خطر سقوط بايد همکاريهای لازم را داشته باشند.





















Copyright: gooya.com 2016