چهارشنبه 30 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و هفتم ليگ برتر: سنگين ترين شکست استقلال در ليگ هشتم، شگفتی مقاومت با ۴ گل! مهر

تيم فوتبال استقلال تهران با قبول شکست ۴ بر يک برابر مقاومت سپاسی شيراز ، سنگين ترين شکست خود در هشتمين دوره رقابتهای ليگ برتر را متحمل شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته بيست و هفتم رقابتهای فوتبال ليگ برتر از ساعت ۱۴ امروز دو تيم مقاومت سپاسی شيراز و استقلال تهران در ورزشگاه حافظيه شيراز و به قضاوت هدايت الله ممبينی به مصاف هم رفتند که در پايان تيم مقاومت سپاسی با نتيجه ۴ بر يک مهمان تهرانی خود را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار ابتدا مصطفی صبری در دقيقه ۳۰ گل اول را وارد دروازه استقلال کرد و در دقيقه ۳۵ نيز محمد ايران پوريان گل دوم را وارد دروازه وحيد طالب لو کرد تا استقلال پس از مدتها نيمه اول را با شکست ۲ بر صفر به رختکن برود.

در شروع نيمه دوم شاگردان امير قلعه نويی برای جبران اين شکست حملاتی را روی دروازه مقاومت پی ريزی کردند اما مدافعان شيرازی در روزی کم اشتباه تمام حملات آبی پوشان را بی اثر گذاشتند.

مقاومت سپاسی که در نيمه دوم دل به ضد حملات خوش کرده بود در دقيقه ۶۷ اين ديدار توسط امين متوسل زاده به گل سوم نيز دست يافت تا کار استقلال برای ادامه بازی مشکل شود.

امير قلعه نويی که نمی خواست ششمين شکست اين فصل تيمش رقم بخورد تغييراتی را در ترکيب تيمش ايجاد کرد اما اين تغييرات هم نتوانست مانع از شکست سنگين آبی پوشان شود.

در دقيقه ۷۱ اين ديدار عليرضا عباسفرد يکی از گل های خورده استقلال را جبران کرد اما در دقيقه ۹۲ علی ممبينی موفق شد با ضربه ای زيبا چهارمين گل مقاومت را وارد دروازه استقلال کند.

شاگردان امير قلعه نويی با وجود اين شکست همچنان با ۵۳ امتياز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.





















Copyright: gooya.com 2016