یکشنبه 11 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فریادهای ژنرال در کنفرانس مطبوعاتی، خبرآنلاین

28 سال است که در این فوتبال نفس می‌کشم. تا حالا ندیده بودم که پنالتی را آوانتاژ بدهند.

خیلی دوست داشت آرامش خودش را حفظ کند. حتی صحبت‌هایش را با تشکر از هیات فوتبال استان قزوین و یگان ویژه نیروی انتظامی این استان شروع کرد ولی نتوانست جلوی خودش را بگیرد و اتفاقی که نباید، افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




امیر قلعه‌‌نویی که در این روزهای آخر لیگ، 2 امتیاز حساس از دستش پریده بود، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی جهانبازی، توانایی داور مسابقه را برای قضاوت مسابقه‌ای در این حد، به شدت زیر سوال برد: «متاسفم از اینکه این طور صحبت می‌کنم. 28 سال است که در فوتبال هستم ولی تا حالا ندیده بودم داور مسابقه پنالتی را آوانتاژ بدهد. در آن صحنه، سعید لطفی باید از زمین اخراج می‌شد و جهانبازی یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد ولی این کار را نکرد تا ما الان به جای 3 امتیاز، یک امتیاز گرفته باشیم».

اما اتفاق اصلی کنفرانس مطبوعاتی زمانی افتاد که خبرنگاری از او پرسید چرا اکبرپور افسارگسیخته بازی می‌کند. این جمله سرمربی آبی‌ها را آتش زد و برافروخته به آن خبرنگار گفت چرا باید شما با این ادبیات اینجا باشید. این الفاظ متعلق به محیط فرهنگی نیست و شما هم فرهنگی نیستید و حالا هم برای آنکه ما از این بازی با این وضعیت داوری امتیاز گرفته‌ایم، می‌خواهید تیم ما را به حاشیه ببرید.

ژنرال وقتی کمی آرامتر شد، درباره بازی با ذوب هم حرف زد: «جان واریو می‌توانست امروز برای ما بازی کند ولی به او برای بازی چهارشنبه استراحت دادم. برهانی را هم برای آن بازی بیرون کشیدم. ما با همه قدرت به اصفهان خواهیم رفت. ما ذوب آهن را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنرا به خوبی می‌دانیم».





















Copyright: gooya.com 2016