جمعه 9 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست تيم فوتبال پيکان: شرايط ما برای کسب پيروزی مهياتر از استقلال است، ايسنا

هيچ اولتيماتومی از مديرعامل دريافت نکرده‌ايم

سرپرست تيم فوتبال پيکان قزوين گفت: در بازی با استقلال شرايط پيکان برای کسب پيروزی مهياتر است.

شهزاد کيانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون آخرين شرايط تيم پيکان پيش از بازی شنبه (فردا) اين تيم مقابل استقلال تهران اظهار کرد: خوشبختانه و با وجود اينکه پيکان دو بازی اخير خود را با شکست سپری کرده اما، پيش از اين بازی حساس و مهم،‌ شرايط روحی خوبی دارد. بازيکنان برای خروج از وضعيت عدم نتيجه‌گيری موجود، با انگيزه بسياری در تمرينات شرکت کرده و خود را برای رويارويی قدرتمندانه برابر استقلال آماده می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: کادرفنی ما هم با تلاش بسيار در روزهای گذشته با آناليز دقيق نقاط قوت و ضعف استقلالی‌ها، برنامه‌های تمرينی ويژه‌ای را برای بازيکنان در نظر گرفت و ما جمعه (امروز) با انجام تمرين سبک، به وضعيت ايده‌آلی از آمادگی فنی و جسمانی رسيديم. بدون شک ديدار مقابل استقلال انگيزه مضاعفی هم به بازيکنان پيکان داده و آنها متحد شده‌اند تا برای نزديک‌تر شدن به بالای جدول، از استقلال عبور کنند.

وی در ارزيابی‌اش از تيم استقلال نيز گفت: آنها تيم بزرگ و حريف قابل احترامی هستند که از کادرفنی توانمندی هم بهره می‌برند. ما می‌دانيم که استقلال برای تثبيت بيشتر جايگاهش در صدر جدول، فقط برای کسب پيروزی و سه امتياز مسابقه به ميدان می‌آيد اما، به هر ترتيب بايد شرايط پيکان را هم در نظر گرفت چرا که اين بازی به ميزبانی ما در شهر قزوين برگزار می‌شود و مطمئن هستيم هواداران پرشور پيکان برای تشويق ورزشگاه را پر خواهند کرد. فکر می‌کنم در مجموع شرايط پيکان برای پيروزی در بازی فردا، بهتر از استقلال است.

سرپرست پيکان همچنين با اشاره به نظارت مديرعامل پيکان بر روند فعلی اين تيم گفت: صاحب پناه نظارت بسيار دقيق بر شرايط تيم پيکان و روند مسابقات ما در ليگ برتر دارد و به تلاشی که بازيکنان و مربيان برای کسب موفقيت انجام می‌دهند، واقف است. او پيش از بازی فردا با هدف تشويق بازيکنان، شرايط روحی خوبی برای تيم ما بوجود آورد و حتی با توجه به دو شکست اخير پيکان در ليگ، هيچ اولتيماتومی به مربيان يا بازيکنان نداده است.

کيانی درباره مهيا بودن شرايط ميزبانی قزوين برای اين مسابقه به ايسنا گفت: اکنون هم مانند زمان پيش از بازی پيکان برابر پرسپوليس، عده‌ای صحبت از فراهم نبودن شرايط ميزبانی قزوين برای اين بازی حساس می‌کردند اما، خوشحاليم که برگزاری منظم و شايسته ديدار با پرسپوليس در اين شهر و استاديوم شهيد رجايی، جای هيچ صحبتی را باقی نگذاشت و نشان داد قزوين می‌تواند حتی ميزبان حساس‌ترين بازی‌های ليگ برتر هم باشد.





















Copyright: gooya.com 2016