جمعه 9 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: برای جداشدن از رقبا پيکان را شکست می‌دهيم، ايسنا

برای همکاری با تيم ملی و سازمان ليگ با تعطيلی موافقت کرديم

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تنها هدف‌مان در بازی مقابل پيکان کسب هر سه امتياز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی در آستانه‌ی بازی حساس تيم استقلال مقابل پيکان اظهار کرد: هر بازی برای استقلال حکم فينال را دارد و از اين به بعد بايد تلاش کنيم تا تمامی حريفان خود را شکست دهيم. برای استقلال بازی در داخل يا خارج از خانه مهم نيست و ما در هر بازی به دنبال پيروزی خواهيم بود. فيلم بازی پيکان مقابل سپاهان را نيز مشاهده و آناليز کرده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: می‌دانيم پيکان با روش ۲-۴-۴ بازی می‌کند و خط هافبک خوب و قدرتمندی دارد. قصدمان اين است که ابتدا راه هافبک‌های اين تيم را بسته و بدين ترتيب ‌آنها را از کار بيندازيم چرا که همين موضوع سبب می‌شود تا دو مهاجم خطرناک پيکان نيز از کار بيفتند. در هر صورت پيکان تيمی خوب است که مربی هوشمندی دارد اما، طبيعی است که ما برای کسب سه امتياز به قزوين می‌رويم.

قلعه‌نويی خاطرنشان کرد: برای ما مهم اين است که فاصله‌ی خود را با رقبای‌مان بيشتر کنيم و در صدر جدول باقی بمانيم. خوشبختانه شرايط بازيکنان نيز بسيار خوب است و از اين نظر مشکلی نداريم.

قلعه‌نويی درباره‌ی تعطيلی رقابت‌های ليگ برتر نيز گفت: شايد برای ما که در شرايط مسابقه هستيم، اين موضوع زياد بد نباشد و ضرر نکنيم چرا که در هر صورت در زمان تعطيلی ليگ ما رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا را داريم و در شرايط مسابقه باقی می‌مانيم اما، شايد برای ساير تيم‌ها اين موضوع دردسرساز باشد البته ما نيز از اين تعطيلات راضی نيستيم اما، به دليل تعاملی که با عزيزمحمدی رييس سازمان ليگ برتر برقرار کرده‌ايم و مساله‌ی ملی تلاش می‌کنيم تا همکاری لازم را انجام دهيم و بی‌ترديد اگر بازی هم نداشتيم، سعی می‌کنيم با بازی‌های دوستانه تيم را در شرايط مسابقه قرار دهيم.

سرمربی تيم استقلال تهران درباره‌ی وضعيت آمادگی رينالدو و روانخواه بازيکنان تيم استقلال نيز گفت: اين دو بازيکن آمادگی کامل را دارند اما، ما درصدد هستيم تا شرايطی را فراهم کنيم که آنها بتوانند به طور مداوم بازی کنند و مشکلی برايشان پيش نيايد.





















Copyright: gooya.com 2016