چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سی ام ليگ برتر: تساوی در فينال ليگ هشتم به نفع استقلال، ذوب آهن به خواسته اش نرسيد، مهر

ديدار حساس تيم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با تساوی به پايان رسيد تا استقلال با يک امتياز بيشتر نسبت به رقيب اصلی خود همچنان شانس اول قهرمانی در ليگ برتر باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته سی ام ليگ برتر از ساعت ۱۵/۱۵ دقيقه امروز دو تيم ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر به قضاوت محسن ترکی به مصاف هم رفتند که در پايان دو تيم به تساوی يک بر يک دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار دو تيم فوتبال پاياپايی را به نمايش گذاشتند که البته نيمه اول فوتبال جذابتری را از هر دو تيم شاهد بوديم و ذوب آهن با گل دقيقه ۹ کاسترو برابر مهمان خود به پيروزی رسيد. با شروع نيمه دوم بازی رنگ و بوی خشونت به خود گرفت و محسن ترکی مجبور شد به برخی بازيکنان دو تيم کارت زرد نشان دهد.

تيم فوتبال استقلال که با شکست در اين ديدار صدرنشينی را از دست می داد در دقيقه ۵۵ توسط مجتبی جباری و از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست يافت.

در دقايق باقی مانده دو تيم حملات کم رمقی را روی دروازه يکديگر پی ريزی کردند که در دقيقه ۷۴ پيروز قربانی به دليل دريافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

محسن ترکی همچنين در اين ديدار به محمد منصوری ، ايگور کاسترو، حسن اشجاری ، محمد صلصالی و محمدرضا خلعتبری از ذوب آهن و سياوش اکبرپور از استقلال کارت زرد داد.

ذوب آهن که در اين ديدار از ميزبانی استفاده می کرد به دنبال کسب سه امتياز اين ديدار و رسيدن به صدر جدول بود که نتوانست به خواسته اش برسد و همچنان با يک امتياز اختلاف در رده دوم قرار دارد. استقلال ۵۸ امتيازی و ذوب آهن ۵۷ امتيازی است.





















Copyright: gooya.com 2016