چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: از موفقيت خودم و همکار سابقم بسيار خوشحالم، ايسنا

- ‌استقلال و پرسپوليس با حاشيه‌ها زندگی می‌کنند
- رفتار داور چهارم به هيچ عنوان شايسته نبود

سرمربی تيم استقلال تهران گفت: از اين که من و همکاران سابقم در تيم ملی موفق هستيم بسيار خوشحالم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ امير قلعه نويی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسيار خوشحالم که من و همکاران سابقم در تيم ملی اکنون سرمربی تيم‌هايی هستيم که مکان‌های اول تا سوم جدول را در اختيار دارند. استقلال، ذوب آهن و مس کرمان تيم‌های بالای جدول هستند و جالب آن که در زمان حضور اين جمع در تيم ملی عده‌ای اين کار را اضافی و سياهی لشکر می‌ناميدند.

وی افزود: در بازی مقابل ذوب آهن در پانزده‌ دقيقه‌ی ابتدايی آغاز بدی داشتيم ونه بر اساس قدرت تاکتيکی بلکه به دليل ضعف دفاع و اشتباهی بچه‌گانه توپی که از فاصله‌ی پنجاه متری به روی دروازه‌ی استقلال آمده بود وارد دروازه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه‌نويی افزود: معتقدم نقاط ضعفی در خط دفاعی داريم که بايد آن را برطرف کنيم و در اين زمينه بايد به توصيه‌های "بورونو کندی" استاد خود عمل کنم.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: پس از ۳۰ دقيقه‌ی ابتدايی بازی، بازيکنان ما از شوک اوليه بيرون آمدند و بازی را در اختيار گرفتند. يک سری تغييرات نيز در روند حرکتی تيم ايجاد کرديم و چندين موقعيت را به دست آورديم و اگر بی‌دقت و بدشانس نبوديم آنها را تبديل به گل می‌کرديم.

قلعه‌نويی درباره‌ی تعويض جان واريو گفت: جان واريو مصدوم نبود بلکه قوای بدنی او تخليه شده بود در هر صورت ما از اين بازی دو هدف داشتيم يکی پيروزی و ديگری کسب امتياز که خوشبختانه هدف دوم را به دست آورديم و مهمتر از آن بازگشت جان واريو در ترکيب استقلال بود که خيال ما را برای ليگ قهرمانان آسيا راحت کرد.

قلعه نويی درباره‌ی روند بازی تيم استقلال نيز گفت: می‌پذيرم که در اين بازی شروع خوبی نداشتيم اما در ديدار مقابل پيکان ما بازی را بهتر از حريف آغاز کرديم و در پانزده‌ی نخست بايد سه گل به ثمر می‌رسانديم اما اين اتفاق رخ نداد. در هر صورت قبول دارم که در اين بازی آغاز خوبی نداشتيم و اين موضوع به من برمی‌گردد.

قلعه‌نويی ادامه داد: پس از بازی داربی تيم استقلال دچار افت شد و ما تلاش بسياری کرده تا تيم را از اين افت خارج کنيم، اکنون اشتباهات تيم کمتر شده است و با يک امتيازی که در اين بازی گرفتيم وارد آسيا شديم که من از اين موضوع بسيار راضی هستم.

قلعه‌نويی گفت: ما از فردا فکرمان را برای بازی با الاتحاد می‌گذاريم ما يکسری اهداف پلکانی شامل ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا داشتيم که کارمان در آسيا از فردا آغاز می‌شود. فيلم بازيهای حريفان‌مان را آناليز کرده‌ايم و هر تغييری در اين تيم‌ها به وجود بيايد باز هم آنها را بررسی می‌کنيم و قول می‌دهم با شناخت کامل به مصاف الاتحاد و الجزيره می‌رويم. طبق آمار و ارقام استقلال يک تيم تقريبا بين‌المللی است و اطمينان دارم که در آسيا هم توانايی موفقيت را داريم.

وی درباره‌ی احتمال حاشيه‌سازی حريف عربستانی نيز گفت: ‌استقلال و پرسپوليس با حاشيه‌ها زندگی می‌کنند اما من فکر مسائل فنی هستم و اميدوارم که استقلال و سه نماينده‌ی ديگر ايران بتوانند در آسيا موفق شوند تا ثابت کنيم که کسب چهار سهميه در ليگ قهرمانان آسيا حق ما بوده است.

سرمربی تيم استقلال تهران درباره‌ی استفاده‌ی ديرهنگام از آرش برهانی نيز گفت: برهانی به دليل مصدوميت دو روز با تيم تمرين نکرد و ما آرش را برای ۳۰ دقيقه‌ی پايانی بازی نگه داشته بوديم. چرا که از عمق دفاع حريف شناخت داشتيم و می‌دانستيم که آرش در ۳۰ دقيقه پايانی می‌تواند از اين منطقه به حريف ضربه بزند.

قلعه‌نويی درباره‌ی داوری مسابقه نيز گفت: با يکی از کارشناسان داوری صحبت کردم او دو مطلب را عنوان کرد يکی آن که اخراج پيروز قربانی درست نبوده است و دوم آن که صلصالی بازيکن تيم ذوب آهن بايد اخراج می‌شد، در هر صورت ما با حريفان‌مان آنقدر اختلاف تاکتيکی نداريم که داور بخواهد چنين صحنه‌هايی را هم نگيرد. در مجموع معتقدم که داوران ما زحمات زيادی می‌کشند اما اشتباهاتی از قبيل نگرفتن ده پنالتی برای استقلال و يا خطاهای اشتباه بر ضد استقلال و هم چنين اشتباه در نحوه‌ی اخراج بازيکنان مسائلی است که به استقلال لطمه زده است.

قلعه‌نويی در ادامه با انتقاد از نحوه‌ی برخورد داور چهارم مسابقه گفت: داور مسابقه که نامش را نيز نمی‌دانم رفتار خوبی نداشت و داوران بايد در صحنه‌های حساس توانايی مديريت کردن را داشته باشند. در هر صورت رفتار داور چهارم به هيچ عنوان شايسته نبود.

قلعه‌نويی درباره‌ی خروجش از محوطه‌ی فنی مربيان نيز گفت:‌ در لحظاتی که بازی جريان داشت هيچ گاه اين کار را انجام ندادم اما در زمانهايی که بازی قطع می‌شد برای آن که بتوانم با بازيکنان تيم صحبت کنم و به دليل شلوغی فضای ورزشگاه مجبور بودم از اين فضا خارج شوم.

سرمربی تيم استقلال تهران درباره‌ی قول قهرمانی به هواداران اين تيم نيز گفت: قهرمانی استقلال دست خداست و من و ديگران در آن نقشی نداريم، ما بايد تلاش خود را انجام دهيم. روزی که استقلال هفدهم جدول بود گفتم اين تيم قابليت قهرمانی را دارد. و اکنون هم مراحل سخت پس از داربی را پشت سر گذاشته و يک امتياز بازی را به دست آورده و معتقدم توانايی قهرمانی در ليگ برتر را داريم.





















Copyright: gooya.com 2016