چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم زاده، سرمربی ذوب آهن: شانس قهرمانی ما ۱۰۰ درصد است نه ۸ درصد، ايسنا

- اولويت ذوب آهن رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان است

مربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازيکنان من نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده نهايت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، منصور ابراهيم زاده که در نشست خبری پايان بازی با استقلال تهران صحبت می‌کرد، درباره بازی گفت: نيمه اول شروع خوبی داشتيم ۲۰ دقيقه نخست بازی را بسيار طوفانی آغاز کرديم و موقعيت‌های گل‌زنی خوبی را هم تدارک ديديم اما به همين يک گل بسنده کرديم. در نيمه دوم شروع خوبی نداشتيم و همين باعث شد تا استقلال به ما گل بزند. بعد از گل استقلال روی دروازه آنها فشار آورديم به خصوص پس از اخراج پيروز قربانی می‌توانستيم به گل برسيم اما به هر حال بچه‌ها نتوانستند از فرصت به دست آمده نهايت استفاده را ببرند به همين دليل بازی به تساوی کشيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مربی ذوب آهن ادامه داد: در سه چهار هفته اخير بازی‌های سنگينی داشتيم و فاصله ميان بازی‌ها هم سه تا چهار روز بود. هدف اوليه ما کاهش فاصله شش امتيازی با استقلال بود که به آن رسيديم، مهم اين است که به هدف‌گذاری اول خودمان دست يافتيم. ما می‌توانيم قهرمان شويم، هدف من و تيم و همه مجموعه آن است که يکی از سهميه‌های ايران در ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياوريم. اين حرف من به اين معنا نيست که می‌خواهيم نايب قهرمان بمانيم. اما اولويت ما رسيدن به سهميه آسيايی است. ما می‌توانيم قهرمان بشويم. رسيدن به سهميه آسيايی هدف‌گذاری مديران باشگاه و کارخانه ذوب آهن و همچنين اعضای تيم است.

ابراهيم زاده که پيش از اين در جام ملت‌های آسيا دستيار قلعه‌نويی بود، گفت: در نيمه نخست اسماعيل فرهادی را به دليل آسيب‌ديدگی از دست داديم و نبود او به ما صدمه زد، با اين حال خوشحالم که کاسترو به ما کمک کرد. با آنکه در ترکيب اوليه‌مان پنج بازيکن مهاجم داشتيم اما در بعضی پست‌ها با کمبود بازيکن روبه‌رو بوديم با همين بضاعت برابر استقلال بازی قابل قبولی ارائه کرديم. آنها هم در خط دفاع با سه بازيکن متمرکز بازی می‌کردند و اين نسبت به بازی‌های قبل استقلال فرق اساسی داشت.

وی در مورد تعويض‌هايش هم گفت: تعويض‌هايی که انجام شد به موقع بود، حتی به ميدان فرستادن صالحی نژاد هم که در اواخر بازی اتفاق افتاد کار درستی بود، ما او را به ميدان فرستاديم تا گل‌زنی کند اما اينچنين نشد و او زمان کافی نداشت.

ابراهيم زاده درباره شانس قهرمانی ذوب آهن هم گفت: از رسانه‌هايی که از قول من نوشتند شانس قهرمانی ذوب آهن ۸ درصد است گله دارم، من چنين حرفی نزدم. در برنامه نود وقتی بر اساس نظرسنجی انجام شده شانس قهرمانی ما دو درصد اعلام شد و در پايان نيم‌فصل اول قهرمان شديم می‌توانم اکنون بگويم که بر اساس هشت درصد شانسی که برای ما قائل شدند می‌توانيم دوباره به طور صد در صد قهرمان شويم، برخی از رسانه‌ها حرف‌های من را وارونه انعکاس دادند واز اين موضوع ناراحت هستم.

مربی تيم ذوب آهن گفت: در روزنامه‌ها حرف‌هايی از زبان من عليه مايلی کهن نوشته شد که صحت ندارد، من هيچ وقت عليه وی حرفی نزدم. مايلی کهن انسان باشخصيتی است، من از دانشگاه او را به خوبی می‌شناسم.

ابراهيم زاده همچنين گفت که خلعتبری مهاجمش عصبی نبوده است.

ابراهيم زاده در ارتباط با داوری نيز گفت: به عقيده من داور کار خودش را کرد و وظايف خودش را انجام داد. اميدوارم که در آينده با دقت بيشتری داوری کند.

وی ادامه داد: داور وظيفه‌اش قضاوت است و او کار قضاوتش را کرد، به عقيده من کارشناسان بهتر می‌توانند در مورد عملکرد او صحبت کنند. حتی برخی صحنه پنالتی را پيش از آن که در مورد خطای دروازه‌بان صحبت کنند آفسايد می‌دانستند اما من هنوز باکارشناسی تماس نگرفتم که بدانم آفسايد بود يا خير؟

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن در مورد علت حمله‌های بيشتر تيمش از جناح راست گفت: وقتی که يک تيم از يک جناحی حملات بيشتری را انجام می‌دهد به طور حتم تيم ما هم بر آن نقطه تمرکز بيشتری دارد و بازی‌سازی از آن نقطه صورت می‌گيرد. بنابراين نمی‌شود به اين موضوع ايراد گرفت. اين ديدگاه و برنامه من است.





















Copyright: gooya.com 2016