سه شنبه 20 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آسيا جايى براى تولد دوباره پرسپوليس، ابرار ورزش

پرسپوليس از ليگ خسته شده است. اين خاصيت تيم هاى بزرگ است كه وقتى در تورنمنتى پشت سر هم بد مى آورند ديگر به سختى مى توانند خودشان را جمع كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پرسپوليس وقتى به پشت سر مى نگرد با حجم انبوهى از تغييرات روبرو مى شود در اين تيم هر روز يكى رفته و ديگرى آمده و از اين همه رفت و آمد و بريز و بپاش نيز آبى گرم نشده است به همين خاطر سرخ ها خدا خدا مى كنند تا فصل هشتم هر چه سريعتر خاتمه پيدا كند. آنها تشنه شروعى تازه هستند، موقعيتى كه بتوانند بدون نگاه به گذشته در آن بدرخشند و قابليت خويش را ثابت كنند. و جام باشگاه هاى آسيا چنين فرصتى را در اختيار قرمزها خواهد گذاشت. آنها امروز كه ميزبان يك حريف اماراتى هستند مى توانند با شكست دادن رقيبشان نشان بدهند كه مى خواهند خاطرات تلخ ليگ را دفن كنند. آرى آسيا به جايى براى تولد پرسپوليس تبديل خواهد شد و اينها البته مشروط به آنند كه شاگردان وينگادا بتوانند گام اول را محكم بردارند.

***

آمادگى محسن خليلى در بازى آخر پرسپوليس هم براى دايى خبر خوبى بود و هم براى تيمى كه به خاطر نوع بازى اش؛ كه در آن موقعيت گل خيلى كم خلق مى شود به مهاجمى با خصوصيات او احتياج دارد. وجود يك كريمى آماده در پشت سر خليلى پرسپوليس را از تيمى كه به مقاومت باخت تبديل به تيمى خواهد كرد كه قادر است الشارجه را با ۲ ، ۳ گل اختلاف روانه امارات سازد.البته اين تيم كريمى را مى شناسد و احتمالاً يكى، دو نفر را مأمور مهار او خواهد كرد منتهى حتى اگر چنين شود نيز پرسپوليس مى تواند از فضاهايى كه به خاطر توجه به جادوگر به وجود مى آيند نهايت استفاده را ببرد و داخل همين فضاها نسخه الشارجه را بپيچد بى ترديد اگر الشارجه گل اول را بخورد آنگاه مجبور خواهد شد تا به فوتبالى كه باب ميل سرخپوشان است تن دهد و اين همان نكته اى است كه قرمزها بايد دنبال وصول آن باشند.





















Copyright: gooya.com 2016