سه شنبه 20 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين اخبار از اردوى استقلال در عربستان، ابرار ورزش

3 بازيكن زودتر آمدند
وحيد طالب لو، پيروز قربانى و پژمان منتظرى ۳ بازيكن استقلال بودند كه زودتر از همه در فرودگاه حاضر شدند. اين در حالى بود كه مسئولان استقلال به بازيكنان تيمشان تاكيد كرده بودند از دستگردى مستقيم راهى مهرآباد شوند اما چند تن از بازيكنان تيم ترجيح دادند براى دقايقى به منزلشان رفته و از آنجا به فرودگاه بروند.

نماز در فرودگاه
ورود استقلالى ها به فرودگاه مهرآباد با اذان مغرب همراه شد. به همين دليل بازيكنان آبى پوش با گرفتن وضو در نمازخانه فرودگاه نماز را به جا آوردند.
ناراحتى جان واريو از بدقولى مسئولان استقلال مى توان لقب ناراحت ترين بازيكن استقلال را به فابيو جان واريو داد. از اينكه مسئولان استقلال حق و حقوق او را پرداخت نكرده بودند ناراحت بود. جان واريو در گوشه اى جدا نشسته بود تا چهره غمگين او سوژه سوال بازيكنان آبى پوش شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اكبرپور مشكل خروجى داشت
مهاجم استقلال در فرودگاه با مشكل خروج از كشور مواجه شد اما با مساعدت مسئولان فرودگاه مشكل خروجى سياوش اكبرپور حل شد تا در آخرين لحظات وى هم همراه تيمش به عربستان برود.

فتح الله زاده با استقلالى ها تماس گرفت
مديرعامل سابق استقلال هم در عربستان حاضر شد. البته فتح الله زاده نه با استقلال بلكه به همراه تيم صباى قم به عربستان رفت. او طى تماسى با استقلالى ها از استقبال خوب عرب ها از تيم هاى ايرانى حرف زد و ابراز اميدوارى كرد كه آبى پوشان بتوانند الاتحاد را شكست دهند.

شايعه اى كه پوچ شد
در آخرين تمرين استقلال پيش از سفر به عربستان شايعه شده بود كه روانخواه به دليل انجام تمرينات بدنسازى همراه تيم به جده نمى رود اما حضور اميدرضا روانخواه در فرودگاه باعث شد تا اين شايعه خنثى شود.

برخلاف شايعات، جبارى هم رفت
جبارى به دليل پرداخت نشدن طلبش به عربستان نمى رود. اين شايعه اى بود كه در فرودگاه به گوش رسيد اما جبارى با حضور خود در مهرآباد خيال همه استقلالى ها را راحت كرد. طبق وعده مسئولان باشگاه استقلال با بازگشت اين تيم از عربستان طلب جبارى پرداخت مى شود.

تنهاترين استقلالى ها
على عليزاده و هادى شكورى جدا از ديگر بازيكنان استقلال در گوشه اى ايستاده بودند. آنها كمتر با بازيكنان كنار هم صحبت مى كردند.

اردو تحت تاثير كشتى
بازيكنان استقلال در فرودگاه به تماشاى بازى هاى حساس كشتى پرداختند. آنها بشدت تحت تاثير باخت فردين معصومى قرار گرفتند و بر اين عقيده بودند كه داور حق او را خورده است.

فقط نفريه بود
به جز مديرعامل استقلال، محمدسعيد نفريه تنها عضو هيأت مديره استقلال بود كه به عربستان سفر كرد. ديگر اعضاى هيأت مديره استقلال به دليل مشغله هاى كارى از سفر به جده بازماندند.

۲ بازيكن استقلال در هواپيما مدام شوخى مى كردند
سياوش اكبرپور و ابراهيم تقى پور در سفر استقلال به عربستان به شوخى با هم مى پرداختند. آنها حتى دقيقه اى هم دست از سر به سر كردن هم برنداشتند.

بازى گل يا پوچ
بازى گل يا پوچ سبب سرگرمى استقلالى ها در هواپيما شده بود. چند بازيكن آبى مدام با يكديگر بازى گل يا پوچ مى كردند تا اينگونه زمان سفر را احساس نكنند.

پنجشنبه در مكه
استقلالى ها يك روز پس از بازى با الاتحاد به مكه مى روند. آنها پنجشنبه به زيارت خانه خدا مى روند تا پس از حضور در شهر مكه راهى تهران شوند. استقلالى ها به دليل نبود فرصت زمانى مناسب نمى توانند به مدينه سفر كنند.

واعظى آشتيانى به ديدار مديرعامل الاتحاد رفت
مديرعامل استقلال جلسه اى را با مديرعامل الاتحاد برگزار كرد. واعظى آشتيانى شب گذشته با حضور در دفتر باشگاه الاتحاد با مديرعامل اين باشگاه ملاقات و هماهنگى هاى لازم را در خصوص بازى فردا انجام داد.

استقلال ماساژور گرفت
با عدم صدور ويزاى ماساژورهاى استقلال، آلوسى ماساژور سابق تيم ملى همراه اين تيم به عربستان رفت. آلوسى به طور جداگانه ويزاى سفر به عربستان را گرفت تا در دقايق آخر مسافر جده شود.

اولين تمرين استقلال
استقلالى ها نخستين تمرين خود را در ورزشگاه ملك عبدالله جده انجام دادند. تمرين آبى پوشان ساعت ۲۰ آغاز شد. آنها پس از يك ساعت تمرين فشرده راهى هتل هيلتون شدند.

هواى جده آفتابى است
هواى جده در بهترين شرايط قرار دارد تا استقلالى ها در شرايطى ايده آل به مصاف حريف خود بروند. طبق آمار هواشناسى هواى جده طى ۲ روز آينده آفتابى است و ديدار ۲ تيم در هوايى صاف و مهتابى انجام مى گيرد.

تشريفات براى مديرعامل و هيأت مديره استقلال
مسئولان باشگاه الاتحاد يك اتومبيل ويژه اى را براى مديرعامل و عضو هيأت مديره استقلال در نظر گرفتند. واعظى آشتيانى و محمدسعيد نفريه با اتومبيل تشريفاتى الاتحادى ها روانه هتل هيلتون شدند.

استقبال از استقلالى ها
چند تن از ايرانيان مقيم عربستان با حضور در فرودگاه جده از استقلالى ها استقبال كردند. آنها با در دست داشتن پرچم «استقلال، قهرمان آسيا» حمايت خود را از نماينده ايران اعلام كردند.


استقلالى ها اسكورت شدند
استقلالى ها فاصله فرودگاه تا هتل را توسط پليس جده اسكورت شدند. آنها پس از استراحت كوتاه مدت در جايگاه ويژه فرودگاه جده با اسكورت پليس اين شهر به سمت هتل حركت كردند. استقلالى ها با اتوبوسى كه باشگاه الاتحاد براى آنها تدارك ديده بود به هتل رفتند.

استقلال با ۲ ساعت تأخير به عربستان رسيد
پرواز استقلالى ها به سوى جده با ۲ ساعت تأخير صورت گرفت. در حالى كه قرار بود تيم استقلال ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه به سمت جده پرواز كند، اين تيم با ۲ ساعت تأخير راهى عربستان شد. آنها ساعت ۲ و ۳۰ دقيقه بامداد ديروز در باند فرودگاه جده فرود آمدند و پس از پيگيرى هاى طولانى ويزاى خود را دريافت و راهى هتل هيلتون شدند. استقلالى ها ساعت ۶ صبح اتاق هاى خود را تحويل گرفتند.

استقلالى ها هواى جان واريو را بيشتر داشتند
فابيو جان واريو در عربستان به عنوان كليدى ترين بازيكن استقلال شناخته شده است. با توجه به در پيش بودن پايان قرارداد اين بازيكن با استقلال، مسئولان اين تيم تمام حواسشان را به جان واريو جمع كرده اند تا دلالان فوتبال در عربستان سراغ او را نگيرند. مسئولان استقلال كه به خوبى مى دانند فابيو شكار خيلى از تيم هاى عربى است براى جلوگيرى از مذاكره آنها با جان واريو مدام او را تحت نظر قرار مى دهند تا اين بازيكن مقابل رقم هاى بالاى پيشنهادى تيم هاى عربى وسوسه نشود.

توصيه قلعه نويى به استقلالى ها؛ هر چقدر مى خواهيد بخوابيد
سرمربى استقلال به بازيكنانش آزادى خواب داد. با توجه به اينكه استقلالى ها ساعت ۳ بامداد روز گذشته به عربستان رسيدند. قلعه نويى به شاگردانش گفت مى توانيد تا هر وقت كه دلتان مى خواهد بخوابيد. با اين تصميم سرمربى استقلال. آبى هاى تهرانى تا ساعت ۱۳ ، ۱۴ را خواب بودند تا يك جا صبحانه و ناهار خود را صرف كنند. البته اين تصميم سرمربى براى خواب بازيكنان فقط مربوط به روز گذشته بود تا از امروز سختگيرى براى ميزان استراحت استقلالى ها بيشتر شود.

استقلالى ها حق خروج ندارند
هيچ يك از بازيكنان استقلال قصد خروج از هتل را ندارند.امير قلعه نويى به شاگردانش تأكيد كرده كه هيچ يك بدون اجازه او نبايد حتى در لابى هتل حضور پيدا كنند. با دستور سرمربى استقلال بازيكنان اين تيم فقط در هنگام تمرين رفتن حق خروج از هتل را دارند. هدف قلعه نويى از اين تصميم دورى بازيكنانش از حاشيه و ايجاد نظم و انضباط بيشتر در تيم است.

جلسه كادر فنى با بازيكنان
كادرفنى استقلال با بازيكنان اين تيم تشكيل جلسه دادند. جلسه آناليز استقلالى ها ساعت ۱۷ به وقت عربستان در هتل هيلتون صورت گرفت. در اين جلسه مربيان استقلال نقاط ضعف و قوت الاتحاد را به بازيكنان اين تيم گوشزد و خواستار دقت حواس در زمين بازى شدند.

تعجب استقلالى ها از امكانات هتل
محل اقامت استقلالى ها در جده مورد رضايت كليه اعضاى اين تيم قرار گرفت. نزديكى هتل هيلتون به درياى سرخ و مجهز بودن به سالن هاى بدنسازى سبب شد تا استقلالى ها مدام به تعريف و تمجيد از اين هتل بپردازند.





















Copyright: gooya.com 2016