سه شنبه 20 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز طوفانی سرخپوشان ايران در ليگ قهرمانان آسيا: پرسپوليس ايران ۳- الشارجه امارات يک، ايلنا

ايلنا: تيم فوتبال پرسپوليس گام اول در راه مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا را با پيروزی بر تيم الشارجه امرات را محکم برداشت



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ، پرسپوليس در اين ديدار که در ورزشگاه آزادی و در حضور بيش از ۵۰ هزار نفر برگزار شد موفق شد با حساب ۳ بر ۱ تيم الشارجه امارات را شکست دهد.
تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه نخست اين ديدار از سری رقابت های ليگ قهرمانان آسيا توانست با درخشش علی کريمی و نيکبخت واحدی با سه گل تيم الشارجه امارات را شکست دهد.
به گزارش ايلنا، در اولين روز مسابقات ليگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسيا در گروه b تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ۱۵ امروز به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف الشارجه امارات رفت که با حمايت ۴۵ هزار هوادار توانست در نيمه نخست به پيروزی سه بر صفر دست يابد.
در اين نيمه در دقيقه ۲۷ ضربه شوت نيکبخت واحدی توسط مدافعان الشارجه به طور ناقص برگشت داده شد که توپ در موقعيتی مناسب در برابر علی کريمی قرار گرفت و اين بازيکن با يک شوت زيبا و زمينی گل نخست تيمش را به ثمر رساند. چهار دقيقه پس از اين گل عليرضا نيکبخت واحدی مهاجم تيم پرسپوليس که در به ثمر رسيدن گل اول نقش به سزايی داشت روی حرکت فريبنده علی کريمی و رها کردن توپ در محوطه جريمه الشارجه توانست گل دوم تيمش را به ثمر رساند. همين گل باعث شد سرخپوشان پايتخت با انگيزه بيشتری برای رسيدن به گل های ديگری تلاش کنند تا در نهايت دقيقه ۳۴ با ديد خوب علی کريمی از ميانه ميدان توپ در جناح چپ به نيکخت واحدی برسد و سانتر بی نقص اين بازيکن با ضربه سر هادی نوروزی گل سوم پرسپوليس به ثمر برسد.
بعد از اين گل دقايق پايانی بازی بيشتر در ميانه ميدان دنبال می شد که در اين بين سرخپوشان پايتخت در چند موقعيت توسط پتروويچ می توانستند به گل برسند که به هدر رفت تا در نهايت شاگردان ونلو وينگادا با همان سه گل به رختکن بروند.
مازيار زارع و سپهر حيدری در نيمه نخست از داور کارت زرد دريافت کردند.
در نيمه دوم پرسپوليس بر خلاف نيمه اول بی اشتها بازی را آغاز کرد و اين تيم اماراتی بود که توانست با يک گل در دقيقه ۵۵ ابراز وجود کند اما پرسپوليس در نيمه دوم با ارائه يک فوتبال احتياط آميز به خوبی از داشته های نيمه اول خود دفاع کرد تا با يک پيروزی خوب نسبت به آينده حضور خود در ليگ قهرمانان اميدوار باشد.
اسامی تيم پررسپوليس:
مهدی واعظی
سپهر حيدری
مجتبی شيری
رحمان رضايی
ايوان پتروويچ
علی کريمی (کريم باقری)
عليرضا محمد
پژمان نوری
مازيار زارع (زرد)
هادی نوروزی (ابراهيم توره)
عليرضا نيکبخت واحدی( محسن خليلی)

سرمربی: نلو وينگادا





















Copyright: gooya.com 2016