چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات سرمربيان استقلال و الجزيره پس از تساوی يک بر يک، ايسنا

قلعه‌نويی:
همه کار کرديم جز گلزنی
دروازه بان الجزيره بازی را از جريان می‌انداخت
شرايط استقلال کمی سخت‌تر شد

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازيکنان استقلال اهداف تاکتيکی را اجرا کردند اما در زدن گل ناموفق بوديم.

به گزارش ايسنا، امير قلعه نويی پس از تساوی يک بر يک استقلال مقابل الجزيره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما گرفتن سه امتياز اين بازی بود. البته درباره‌ی مسائل فنی صحبت نمی‌کنم چرا که در رختکن نيز به بازيکنان گفتم که آنها اهداف تاکتيکی را به خوبی اجرا کردند و به همين دليل از آنها تشکر کردم. ما همه کار کرديم تنها نتوانستيم گلزنی کنيم و بازيکنان ما حتی توپ‌هايی را در چند قدمی دروازه از دست دادند.

وی افزود: درباره ی تعويض آرش برهانی هم بايد بگويم او بازيکن خوبی است اما در نيمه‌ی نخست يک موقعيت تک به تک و در نيمه‌ی دوم يک ضربه‌ی پنالتی را از دست داد که به همين دليل ما او را تعويض کرديم و علی عليزاده را به ميدان آورديم تا بتوانيم بر روی توپهای ارسالی از کناره‌ها از اين بازيکن استفاده کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه نويی درباره‌ی عملکرد علی عليزاده نيز گفت: در بحث تاکتيکی عليزاده خواسته‌های ما را برآورده کرد چرا که ما می‌خواستيم بر روی توپ‌های بلند از او استفاده کنيم که در موقعيتهای لازم حضور يافت. همچنين بر روی پرتاب‌های اوت نيز در يک صحنه خطرساز شد. اما تصور می‌کنم از دست دادن موقعيت ۹۵ درصد شانس گل سبب شد تا تماشاگران و خبرنگاران نسبت به عملکرد او موضع‌گيری داشته باشند که اگر آن توپ را گل می‌کرد آن وقت نظرشما تفاوت می‌کرد.

قلعه نويی درباره‌ی بخت استقلال برای موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا و صعود از گروه خود نيز گفت: ما از دو بازی يک امتياز به دست آورده‌ايم و شرايط کمی سخت‌تر شده ‌است. اما چهار بازی ديگر داريم که امتياز آنها به ما کمک خواهد کرد. استقلال بايد حتما از گروه خود صعود کند، اين که تيم اول يا دوم باشيم در آينده مشخص می‌شود.

سرمربی تيم استقلال درباره‌ی اتلاف وقت بازی از سوی بازيکنان تيم الجزيره نيز گفت: اگر در اين باره صحبت کنم تصور می‌شودکه قصد توجيه دارم اما در مجموع هر زمان که استقلال به دروازه‌ی حريف فشار می‌آورد دروازه بان آنها بازی را از جريان می‌انداخت.

قلعه نويی در پايان گفت: بازی در مجموع خوب بود اما معتقدم يک پنالتی بر روی اکبر پور در دقايق پايانی به سود استقلال گرفته نشد اما در کل گروه داوری عالی بود.

***

براگا:
از نتيجه راضی‌ام
با تجربه از بازی قبل زمان را تلف می‌کرديم

سرمربی تيم فوتبال الجزيره امارات گفت: بازی مشکلی برابر استقلال داشتيم اما از نتيجه راضی هستم.

به گزارش ايسنا، آبل ‌براگا پس از تساوی يک بر يک تيمش در بازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی دشواری برای الجزيره و همچنين استقلال بود. البته استقلال بسيار خوب توانست از مالکيت توپ و بازيکنان بلند قدش استفاده کند. اما آنها تنها در پاس های آخر اشتباه داشتند، ضمن آن که ما نيز در ارسالها دقت کافی را نداشتيم.

وی درباره‌ی اتلاف وقت از سوی بازيکنان الجزيره نيز گفت: بازيکنان تيم ما به بازی مقابل اين تعداد زياد تماشاگر عادت ندارند، ما تلاش کرديم با توجه به تجربه‌ی تلخ بازی قبلی خود در مقابل تيم قطری که در آخرين دقيقه گل خورديم اين بار در لحظات پايانی با پاسکاری زياد در عرض زمان بازی را تلف کنيم.

وی افزود: در هر صورت ما برابر تيم بزرگی بازی می‌کرديم که بسيار تاکتيکی بود و همين سوالی را که اکنون از من می‌پرسيد می‌توانيد از سرمربی استقلال درباره‌ی بازی اين تيم مقابل الاتحاد در عربستان سوال کنيد چرا که آنها نيز در بازی خارج از خانه از همين ترفند استفاده کردند.

براگا ادامه داد: من طرفدار بازی ناجوانمردانه نيستم اما واقعيت اين است که در برخی از صحنه‌ها بازيکنان الجزيره واقعا مصدوم شدند و حتی از بينی يا پای بازيکنان تيم ما خون می‌آمد.

سرمربی تيم الجزيره درباره‌ی ارتباطش از طريق بی‌سيم با فردی در داخل ورزشگاه نيز گفت: اين موضوع واقعيت دارد. يکی از دستياران من در قسمت بالايی ورزشگاه قرار می‌گيرد چرا که ممکن است از آن نقطه نکاتی را ببيند که من درون زمين نبينم و من در تمامی بازيها از اين ارتباط با همکار خود استفاده می‌کنم.





















Copyright: gooya.com 2016