چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: پرسپوليس ميهمان قدرتمندی بود، الشباب عربستان مقابل نماينده ايران متوقف شد، ايسنا

تيم فوتبال الشباب عربستان مقابل پرسپوليس ايران متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه دومين روز مرحله گروهی رقابت های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا تيم های الشباب عربستان و پرسپوليس ايران در ورزشگاه ملک فهد رياض به مصاف يکديگر رفتند که در پايان اين بازی با تساوی بدون گل پايان يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه نخست بازی با وجود حملات ابتدايی الشباب اين تيم پرسپوليس بود که توانست به مرور ابتکار عمل در ميدان را به دست بگيرد و کريم باقری،هادی نوروزی و علی کريمی چند فرصت مناسب گلزنی را به دست آوردند که در به ثمر رساندن ضربه آخر دقت کافی را نداشتند. با آغاز نيمه دوم اين تيم الشباب بود که تلاش کرد با سرعت بخشيدن به بازی،پاس های عمقی و شوتزنی دروازه پرسپوليس را تهديد کنند. با بی نتيجه ماندن حملات الشباب بار ديگر پرسپوليس ميانه ميدان را در اختيار گرفت و علی کريمی بارها با نفوذهای خود

دروازه ی الشباب را تهديد کرد اما، اين مدافعان الشباب بودند که در آخرين لحظات دروازه ميزبان عربستانی را نجات دادند. در لحظات پايانی حجم حملات پرسپوليس با آمدن علی عسگر، ابراهيم توره و محمد منصوری افزايش يافت اما،با بی نتيجه ماندن اين حملات و در شرايطی که قدرت پرسپوليس بر ميزبان خود برتری داشت اين ديدار با تساوی بدون گل پايان يافت.

به گزارش ايسنا،در ديگر ديدار اين گروه الغرافه قطر موفق شد ميزبان خود الشارجه امارات را بانتيجه ۲ بر صفر شکست دهد. بدين ترتيب در اين گروه الشباب عربستان و پرسپوليس ايران با ۴ امتياز اول ودوم هستند والغرافه با ۳ و الشارجه بدون امتياز سوم و چهارم هستند.





















Copyright: gooya.com 2016