چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: توقف الشباب کار سختی بود، تورس، سرمربی الشباب: پرسپوليس خوب بازی کرد و شايسته يک امتياز بود، ايسنا

"انزو تورس" سرمربی الشباب بعد از تساوی بدون گل سه شنبه شب و با از دست دادن دو امتياز حساس برابر پرسپوليس گفت که در زدن ضربه آخر بازيکنانش بدشانس بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، تورس در جلسه مطبوعاتی بعد از بازی گفت: " ديدار دشواری بود. ما در اغلب زمان بازی تسلط داشتيم. پرسپوليس هم خوب بازی کرد و شايسته اين امتياز بود".

وی ادامه داد: " ما برای گرفتن سه امتياز بازی خانگی به زمين آمده بوديم اما نتوانستيم توپ را از خط دروازه رد کنيم. اميدوارم در بازيهای بعدی اين مشکل را نداشته باشيم".

نلو وينگادا سرمربی پرسپوليس هم عليرغم اينکه تيمش بارها موقعيت گلزنی خوبی بدست آورد و شانس برد را داشت در پايان از همين يک امتياز ابراز رضايت کرد.

وينگادا گفت : " فکر می کنم تساوی نتيجه عادلانه ای بود. البته کار ما برای توقف الشباب سخت بود و نياز به برنامه های خاصی داشتيم که موفق بوديم".

وی افزود: " الشباب بازيکنان خوبی دارد که هر مربی آرزوی داشتن آنها را می کند. حالا بازی ما مقابل الغرافه هم سخت شده است. ما بايد وضعيت خودمان در جدول را حفظ کنيم پس ديدار بعدی حساسيت زيادی دارد. من دوست دارم در نهايت پرسپوليس و الشباب از اين گروه بالا بيايند".

در ديگر بازی گروه B ديشب الغرافه ۲-۰ الشارجه را شکست داد تا اولين سه امتياز اين بازيها را بدست آورد.

به اين ترتيب پرسپوليس و الشباب با شش امتياز در بالای جدول ايستادند ، الغرافه سه امتيازی تيم سوم شد و الشباب بدون هيچ امتيازی به ته جدول چسبيد.

پرسپوليس در بازی بعدی که روز هشتم مارچ برگزار می شود ميزبان الغرافه قطر خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016