یکشنبه 2 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور هاشمیان در 3 بازی ملی / دیدار با عربستان مهمترین مسابقه ایران، مهر

سایت باشگاه بوخوم آلمان در گزارشی از حضور هاشمیان در سه دیدار ملی فوتبال ایران برابر کویت، عربستان و سنگال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت رسمی باشگاه بوخوم آلمان در گزارشی به وضعیت شرکت بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال این باشگاه در رقابت های مختلف ملی پرداخته که در بخشی از این گزارش به حضور وحید هاشمیان مهاجم ایرانی این تیم در 3 دیدار ملی کشورش برابر کویت، عربستان و سنگال اشاره شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در گزارش این سایت آمده است: "وحید هاشمیان در فاصله زمانی 23 مارس تا یکم ماه آپریل تیم ملی ایران را در دو دیدار دوستانه و یک دیدار ملی همراهی خواهد کرد. وی روز 23 مارس(3 فرودین ماه) در دیدار دوستانه ایران برابر کویت به میدان می رود و روز اول آوریل(12 فروردین ماه) برابر تیم سنگال به میدان خواهد رفت."

در ادامه، سایت رسمی باشگاه بوخوم به دیدار حساس ایران با عربستان در روز 28 مارس(8 فروردین ماه) اشاره کرده و نوشته است: "این دیدار که در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در تهران برگزار می شود برای هر دو تیم بسیار مهم است. ایران در گروه خود در رده سوم قرار دارد و عربستان هم که در جایگاه چهارم قرار دارد، به سختی این تیم را تعقیب می کند."

همچنین در بخش دیگر این گزارش به حضور استانیسلاو سستاک بازیکن اهل اسلواکی و دانیل فرناندز بازیکن استرالیایی تیم فوتبال بوخوم که باید تیم های ملی خود را در بازی های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در قاره اروپا و آسیا همراهی کنند، اشاره شده است.





















Copyright: gooya.com 2016