دوشنبه 7 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين پيروزى خانگى بوخوم بعد از ۵ ماه، هلى كوپترگل مى زند، ایران ورزشی

بوخوم با تك گل وحيد هاشميان به نخستين پيروزى خانگى اش پس از ۵ ماه دست يافت. شاگردان مارسل كولر سرمربى بوخوم با تك گل دقيقه ۷۷ مهاجم ايرانى خود توانستند برابر ژيليناى اسلواكى به پيروزى برسند. اين بازى كه در حضور ۲۳۳۲ تماشاگر انجام شد نخستين پيروزى خانگى بوخوم پس از پنج ماه بود. آخرين برد خانگى بوخوم به ۵ ماه قبل برابر آرمينيا بيله فلد بازمى گردد اين پيروزى روحيه بوخوم قعر نشين را در آستانه شروع نيم فصل دوم رقابت هاى بوندس ليگا افزايش داد. هاشميان در اين بازى تداركاتى تا پايان در ميدان حاضر بود.

پايگاه اينترنتى اشپورت بيلد در اشاره به اخبار بازى هاى دوستانه شنبه در آلمان نوشت: هلى كوپتر گل مى زند. ريور اسپورت هم درباره اين بازى نوشت: اگر به خواست برخى از منتقدان حاضر در سكوها بود، اين بازيكن ايرانى بايد پس از سه بار ناكامى در دقايق نخست بازى بلافاصله زمين مسابقه را ترك مى كرد اما او در نهايت با پيراهن بوخوم به موفقيت رسيد. كارلسروهه نخستين حريف بوخوم در دور برگشت رقابت هاى بوندس ليگاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كولر: هاشميان به زيبايي حركت تيم را كامل كرد، با گلزني مقابل نماينده اسلواكي، فارس

سرمربي تيم بوخوم گفت: وحيد هاشميان در بازي با تيم ام.اس.كا زيلينا اسلوواكي كار زيباي تيم را با گلي كه زد، كامل كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كيكر، مارسل كولر اظهار داشت: گلي كه توسط وحيد هاشميان زديم، بسيار زيبا ساخته و پرداخته شد. در اين حركت؛ تيم تك ضرب و سريع كار كرد و وحيد نيز به زيبايي و با سرعت بالا، آن را تبدل به گل كرد تا حركت تكميل شود.

اين مربي كه تيمش در بازي دوستانه و تداركاتي شنبه شب در ورزشگاه راين پاور اشتاديون ، مقابل زيلينا ، نايب قهرمان ليگ اسلواكي با تك گل دقيقه 77 وحيد هاشميان يك بر صفر برنده شد،‌ افزود: شاهد بازي خوبي بوديم. در 10 دقيقه ابتدايي اين بازي با مشكلاتي دست به گريبان بوديم اما پس از آن نبض بازي را در دست گرفتيم. هر چند كه حريف نيز به شكل خطرناكي به دروازه ما حمله مي كرد.





















Copyright: gooya.com 2016