پنجشنبه 29 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: من و کريمی برای تيم ملی زحمت کشيده‌ايم، رحمتی ستاره ايران بوده است، مهر

کاپيتان و يکی از ستاره‌های تيم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اينکه بازيکنانی چون او و علی کريمی برای فوتبال ايران در رده ملی زحمات زيادی را متحمل شده‌اند، ابراز اميدواری کرد که هافبک شماره هشت پرسپوليس دوباره به اردوی تيم ملی دعوت شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، بازيکن سال قاره آسيا در سال ۲۰۰۲ در خصوص ديدار آتی تيم ملی فوتبال ايران مقابل عربستان گفت:" من هميشه گفته‌ام که صعود به جام جهانی سازماندهی تيمی و تلاشی زياد می خواهد. بازی ما مقابل عربستان بازی مرگ و زندگی است و بايد از امتياز ميزبانی استفاده کنيم و پيروز اين ديدار شويم".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره به اردوی تيم ملی افزود: "من ثابت کرده‌ام هر وقت به تيم ملی دعوت شوم تمام تلاشم را انجام می دهم. اين بار هم تمام انرژی خود را برای نتيجه گرفتن تيم ملی کشورم صرف خواهم کرد".

مهدوی کيا که با سايت "گل" گفتگو می کرد، با اشاره به اينکه نتوانسته ديدارهای اخير تيم ملی ايران را از تلويزيون تماشا کند اما نتيجه‌ها را دنبال می کرده است، افزود: "به دليل مشغله زياد نتوانستم ديدارهای تيم ملی را تماشا کنم اما نتيجه‌ها را دنبال می کردم و شنيده‌ام که مهدی رحمتی سنگربان تيم ملی ستاره ايران در بازی‌های اخير بوده است".

هافبک ۳۱ ساله اينتراخت در حالی به تيم ملی دعوت شد که علی کريمی هم تيمی او در جام جهانی ۲۰۰۶ با وجود فشار رسانه‌های داخلی ايران به تيم ملی دعوت نشده است. وی در اين خصوص گفت: "من و علی کريمی هر دو برای تيم ملی کشورمان زحمت کشيده‌ايم و اميدوارم بار ديگر بتوانيم با پيراهن ايران خاطرات خوب گذشته را تکرار کنيم".

مهدوی کيا در مورد علت دعوت نشدن علی کريمی، ستاره تيم ملی ايران افزود: "انتخاب بازيکنان تصميم سرمربی تيم ملی است و من هم به آن احترام می گذارم. دليل دعوت نشدن کريمی را بايد از سرمربی تيم ملی سوال کنيد نه من".





















Copyright: gooya.com 2016