جمعه 7 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات بازيکنان تيم ملی عربستان: بازی سرنوشت‌سازی مقابل ايران پيش‌روی داريم، فارس

خبرگزاری فارس: بازيکنان تيم ملی عربستان قبل از رويارويی با تيم ملی فوتبال ايران اعلام کردند فردا در ورزشگاه آزادی روز حساسی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد نور بازيکن تيم ملی فوتبال عربستان قبل از رويارويی با تيم ملی فوتبال ايران تاکيد کرد: بازی با ايران برای ما بسيار حساس است و به نوعی سرنوشت ما را برای صعود مشخص می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: عربستان ۲ بازی را واگذار کرده است و در ادامه مسابقات بايد ۲ ديدار را در زمين خودی و ۲ بازی در خانه حريفان برگزار کنيم.
نور در مورد ديدار فردا در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ديدار برابر تيم ملی ايران برای ما يک بازی سرنوشت ساز محسوب می شود و با همه توان مقابل اين تيم به ميدان خواهيم رفت.

*حسين عبدالغنی، بازيکن با تجربه عربستان نيز در اين مورد گفت: هميشه بازی ميان ايران و عربستان رنگ و بوی ويژه ای داشته است و اين بار نيز چنين شرايطی برای ما حاکم است.
وی ادامه داد: دو بازی را به کره شمالی و کره جنوبی واگذار کرديم؛ اما هم اکنون در وضعيت خوبی قرار داريم و به ياری خدا و بدون توجه به نتيجه بازی های گذشته، آماده رقابت برای به دست آوردن سهميه جام جهانی هستيم.

*احمد عطيف ديگر بازيکن تيم فوتبال عربستان در پاسخ به اين سوال که از قرار گرفتن برابر طرفداران تيم فوتبال ايران در ورزشگاه آزادی نمی ترسيد گفت: بازی های رسمی برای ما بسيار مهم است. ما به اين فضا و بازی ها در داخل و خارج از زمين خود عادت داريم.
تيم های ملی ايران و عربستان در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی با يکديگر ديدار حساسی را برگزار می کنند.





















Copyright: gooya.com 2016