جمعه 7 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰: ژاپن - بحرين؛ مهم ترين ديدار گروه اول، مهر

ديدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آسيا فردا با برگزاری چهار ديدار پيگيری می شود که در گروه اول اين رقابت ها، ژاپن و بحرين برگزارکننده مهم ترين ديدار خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال ژاپن که با ۸ امتياز پس از استراليا ۱۰ امتيازی در جايگاه دوم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد ميزبان بحرين ۴ امتيازی خواهد بود. پيروزی نماينده شرق آسيا در اين ديدار می تواند متضمن صعود اين تيم به دور نهايی رقابت های جام جهانی باشد در حالی که نتيجه ای غير از اين، تکليف تيم های صعود کننده اين گروه را به آينده موکول می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ازبکستان و قطر هم در اين گروه، ديدار حساسی را برگزار می کنند. ازبکستان تنها يک امتياز کسب کرده و با قطر ۴ امتيازی ديدار خواهد کرد. ازبک ها چنانچه بازی را نبرند بايد قيد حضور در رقابت های جام جهانی را بزنند.

کره شمالی که با هفت امتياز در رده دوم گروه دوم قرار دارد در پيونگ يانگ ميزبان امارات يک امتيازی است. امارات با توجه به بازی های سختی که پيش رو دارد به نظر نمی رسد بختی برای صعود به دور پايانی رقابت ها داشته باشد و فقط می تواند بر سرنوشت ديگر تيم های حاضر در اين گروه تاثير بگذارد.

بازی تيم های ايران وعربستان سعودی هم مهم ترين بازی گروه دوم به حساب می آيد. ايران با ۶ امتياز در رده سوم قرار دارد و عربستان با ۴ امتياز در جايگاه چهارم است. شکست و پيروزی هر يک از دو تيم در اين ديدار، نقش تعيين کننده ای در آينده آنها خواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016