شنبه 8 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام‌جهانی ‌٢٠١٠: کره‌ شمالی ‌٢ بر صفر امارات را شکست داد، ايسنا

در آغاز دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی قرمز پوشان کره شمالی با نتيجه ۲ بر صفر از سد تيم امارات که تنها يک امتياز از پنج مسابقه خود اندوخته؛ فائق آمد و به صدر جدول راه يافت.

به گزارش ايسنا؛ کره شمالی که در حملات پرشمار نيمه اول خود نتوانسته بود به دروازه تيم امارات دست پيدا کند در نيمه دوم با بازی هوشمندانه‌تری به ميدان آمد و با حمايت تماشاگران پرشور خود با گل دقيقه ۵۱ "پارک‌نام چول" از ضعيف‌ترين تيم گروه پيش افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالی که اماراتی‌ها توان تلافی اين گل را نداشتند در ادامه اين کره شمالی بود که در تداوم حملات خود به گل‌های بيشتری فکر می‌کرد و در دقيقه ۹۳ بازی و در حالی که همه فکر می‌کردند بازی با همين يک گل به پايان خواهد رسيد "مونگ ايل" تير خلاص را به تيم امارات با به ثمر رسيدن گل دوم شليک کرد تا امارات متحده عربی ديگر هيچ شانسی برای صعود مستقيم نداشته باشد.

کره شمالی با اين پيروزی به صدر جدول گروه دوم آمد.

شبکه تلويزيونی دوبی اسپورت با اظهار تاسف از نتيجه به دست آمده برای تيم ملی امارات متحده عربی از کلمه خلاص برای سرنوشت اين تيم ياد کرد.

گوينده اماراتی برونو متسو مربی سابق تيم ملی امارات را مسوول باخت‌های اين تيم در آغاز مسابقات جام جهانی توصيف کرد و گفت: متسو تمام آرزو‌های اماراتی‌ها برای رسيدن به جام جهانی را بر باد داد.

اين گزارش می‌افزايد: گوينده اماراتی با لحنی تاسف بر انگيز تيم ملی کشورش را ترحم برانگيز توصيف کرد و به کره شمالی بابت پيروزی بر تيم ملی کشورش تبريک گفت.





















Copyright: gooya.com 2016