یکشنبه 9 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس فدراسيون فوتبال: شرمنده‌ی مردم شديم، ايسنا

رييس فدراسيون فوتبال گفت: به اعتقاد من شانس ما نسبت به قبل بسيار کمتر شده اما، فوتبال قابل پيش‌بينی نيست.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: شب گذشته حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقيقه به کمپ تيم‌های ملی رفتم و در آنجا به بازيکنان تيم دلداری دادم و به آنها گفتم که شما برای موفقيت تيم ملی تلاش‌تان را انجام داديد، هنوز کار برای ما تمام نشده و ايران می‌تواند به جام جهانی صعود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: به اعتقاد من شانس ما نسبت به قبل بسيار کمتر شده اما، فوتبال قابل پيش‌بينی نيست. بازيکنان ما ثابت کرده‌اند که هميشه می‌توانند در مواقع سخت و دشوار بهترين نتايج را کسب کنند. بنابراين ما بايد منتظر نتايج دو بازی اين هفته که بين تيم‌های کره شمالی و کره جنوبی و همين طور عربستان با امارات انجام می‌شود، باشيم. همان طور که گفتم فوتبال قابل پيش‌بينی نيست و ما هنوز برای صعود شانس داريم.

کفاشيان با اشاره به حضور يکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی گفت: از مردم بسيار سپاسگزاريم که برای حمايت از تيم ملی به استاديوم آمدند. متاسفم که شرمنده‌ی آنها شديم و نتوانستيم در عيد، نتيجه‌ی خوبی برای آنها بگيريم. اما، هواداران فوتبال بدانند که بازيکنان تيم ملی تا لحظه‌ی آخر برای موفقيت تلاش می‌کنند. بنابراين از آنها می‌خواهم همچنان از تيم ملی فوتبال حمايت کنند واين تيم را مانند پرچم ايران بدانند.





















Copyright: gooya.com 2016