یکشنبه 9 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامحسين پيروانی: شانس صعود تيم ملی فوتبال ۱۰ تا ۱۵ درصد است، ايسنا

- قدر موقعيت ها را ندانستيم

غلامحسين پيروانی پس از قبول شکست دو بر يک تيم ملی ايران مقابل عربستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال گفت: هيچ بازيکنی در حد و اندازه‌ی خودش نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال اميد ايران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: فکر می‌کنم بچه‌ها نمی‌دانستند که در چه موقعيتی قرار دارند تا ما در حضور بيش از يکصد هزار تماشاگر به دليل قبول اين باخت افسوس بخوريم.

وی افزود: بازيکنان تيم ملی در اين بازی نمی‌دانستند که در حال از دست دادن چه موقعيتی هستند، برد اين بازی می‌تواند آنها را تا کجا به پيش ببرد بنابراين خيلی راحت بازی را واگذار کردند. به شخصه فکر می‌کنم در اين بازی هيچ بازيکنی در حد و اندازه‌ی خودش نبود.

پيروانی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در اين بازی لطمات سختی را از ضربات ايستگاهی و کرنرها پذيرفتيم در حالی که بايد در اين زمينه ترتيب اثر می‌داديم، از همان جا گل خورديم.

سرمربی تيم ملی اميد ايران در پايان شانس صعود تيم ايران را ۱۰ تا ۱۵ درصد قلمداد کرده و به خبرنگار ايسنا گفت: روزگاری بازيکنان ايران در ميادين بزرگی از جمله استراليا مرد روزهای سخت بودند اما، بايد بگويم متاسفانه در حال حاضر و در شرايط کنونی ما شانس کمی برای صعود به مسابقات جام جهانی فوتبال خواهيم داشت.





















Copyright: gooya.com 2016