یکشنبه 9 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حرف های مهدوی کيا و نکونام پس از شکست از عربستان، ايسنا

مهدوی‌کيا:
باور نمی‌کنم که باخته‌ايم
برای صعود کارمان سخت‌تر شد

کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران پس از شکست مقابل عربستان گفت: عربستان تيم ضعيفی نبود و خيلی حرفه‌ای بازی کرد اما، به هر حال نتيجه برای من باورنکردنی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، مهدی مهدوی‌کيا در پايان ديدار ايران مقابل عربستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به خبرنگاران گفت: همان موقعی که مساوی کرده بوديم ما ناراحت بوديم چه برسد به اينکه باختيم. گل اول روحيه تيم ما را پايين آورد و اين باعث شد گل دوم را بخوريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: متاسفانه ما بازی‌ای را واگذار کرديم که برای ما خيلی مهم بود، موقعيت‌های زيادی هم داشتيم اما نتوانستيم نتيجه بگيريم اين مساله باعث شد که برای صعود کارمان سخت‌تر شود. اگر می‌برديم به طور حتم وضعيت‌مان بهتر بود. اما با اين باخت خيلی کارمان سخت‌تر شده است.


نکونام:
شرمنده‌ی تماشاگران شديم
برای صعود به اما و اگر خورده‌ايم

بازيکن تيم ملی فوتبال ايران گفت: گل دوم عربستان همانند آب سردی بر پيکره تيم فوتبال ما بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، جواد نکونام پس از شکست دو بر يک تيم ملی فوتبال ايران برابر عربستان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی را خوب شروع کرديم و چند موقعيت گل داشتيم البته عربستانی‌ها چند موقعيت داشتند که متاسفانه نتيجه‌اش اين شد که شاهد هستيم.

وی در پاسخ به اين سوال که چرا تيم ايران به راحتی گل می‌خورد و به سختی گل می‌زند، يادآور شد: من اين موضوع را قبول دارم ما يک سری نقاط ضعف داريم که بايد برطرف شود ما بايد برای بازی با امارات فکری به حال تيم‌مان کنيم. پس از گل اول روحيه ما پايين آمد و فشار تيم حريف بيشتر شد. اين تجربه بزرگی برای تيم ما بود که بايد از آنها استفاده کنيم.

نکونام با بيان اينکه شرمنده تماشاگران شديم خاطرنشان کرد: تماشاگران ما را شرمنده خودشان کردند. من بين دو نيمه به بازيکنان گفتم که بايد به خاطر مردم هم که شده پيروز ميدان باشيم. بازيکنان هيچ‌کدام کم نگذاشتند اما، باختن مقابل تيم‌های عربی که ما حساسيت خاصی بر روی آنها داريم هضمش برايمان سخت است.

وی ادامه داد: دوست نداشتيم کارمان برای صعود به اما و اگر برسد اما با اين شکست کارمان سخت شده و نمی‌شود پيش‌بينی کرد که آيا به جام جهانی می‌رسيم يا خير؟

نکونام درپايان خاطرنشان کرد: تنها نقطه قوت و خوشحال کننده تيم ما اين بود که روی زمين خوب کار می‌کرديم و اميدوارم بتوانيم اين را تقويت کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016