شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه رقابت استقلال و ذوب آهن و نزول پرسپولیس - سه تیم در خطر سقوط، مهر

هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که تیم های استقلال و ذوب آهن با پیروزی برابر حریفان خود همچنان شانه به شانه یکدیگر برای قهرمانی تلاش می کنند و پرسپولیس با شکست برابر صبا دو پله در جدول سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال با شکست 3 بر صفر ملوان و ذوب آهن با برتری 2 برصفر مقابل پیام مشهد کماکان با 61 و 60 امتیاز تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند. در این هفته مس کرمان با برتری مقابل راه آهن 52 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی تثبیت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




صبای قم دیگر تیم فاتح دیدارهای هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود که با شکست 2 برصفر پرسپولیس جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت. سپاهان با توقف در دیدار مقابل داماش 49 امتیازی شد و به لطف داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پرسپولیس در رده پنجم جدول باقی ماند.

صحنه ای از دیدار امروز تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران

پرسپولیس به دنبال شکست برابر صبای قم به رده ششم نزول کرد تا از جمع تیم‌های بالای جدول فاصله بگیرد. پایین‌تر از این تیم، فولاد و پیکان ایستاده‌اند که تقابل‌شان در هفته جاری به برتری یک برصفر سرخپوشان خوزستانی انجامید.

مقاومت، سایپا و راه آهن تیم‌های بازنده هفته سی و یکم لیگ برتر بودند اما کماکان در رده بندی نهم تا یازدهم جدول باقی ماندند. پاس همدان یکی از تیم‌های موفق هفته سی و یکم بود که توانست با برتری برابر مقاومت سپاسی شیراز 38 امتیازی شده و به رده دوازدهم جدول رده بندی صعود کند.

در انتهای جدول برق شیراز با 24 امتیاز قعرنشین است و بالاتر از خود داماش 27 امتیازی و پیام 29 امتیازی را می بیند. این هفته استقلال اهواز به لطف برتری 3 بریک مقابل سایپا 31 امتیازی شد و از منطقه خطر فاصله گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016