شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نویی: برای تیم ملی مذاکره ای نداشته ام - نباید شخصیت دایی را از بین ببریم، مهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با رد شایعه حضورش در تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد تا به امروز در این خصوص مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از برتری 3 برصفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی افزود: بازی بسیار خوبی را مقابل ملوان به نمایش گذاشتیم. استقلال با بهره گیری مناسب از فرصت تعطیلات لیگ برتر به شرایط آرمانی رسید و توانست دیدار مقابل ملوان را با برتری پشت سر بگذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: در 10 دقیقه اول بازی استرس زیادی داشتیم اما بعد از آن مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم بازی را به سود خود پایان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: با توجه به برتری ذوب آهن مقابل پیام حساسیت رقابت قهرمانی به هفته‌های آتی کشیده شد که امیدوارم این رقابت در نهایت به سود تیم استقلال خاتمه یابد.

قلعه نویی با ستودن تیم ملوان گفت: با توجه به بضاعتی که تیم ملوان دارد باید به احمدزاده تبریک بگویم که توانسته با عده‌ای جوان جویای نام تیم خوبی را روانه لیگ کند.

وی در خصوص دیدار آتی تیمش با ام صلال قطر در هفته پیش رو گفت: با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم و بردی که امروز مقابل ملوان به دست آوردیم با روحیه ای بالا برای پیروزی به قطر می رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: با اینکه 2 امتیاز از ام صلال عقب هستیم می توانیم با هماهنگی بیشتر و پیروزی در دیدار مقابل این تیم خود را به صدر جدول گروه مان نزدیک کرده و از دیدارهای خانگی بعدی نهایت استفاده را برده و به دور دوم صعود کنیم.

وی یاد آور شد: در دیدار مقابل الجزیره نیز مستحق برد بودیم اما متاسفانه با بدشانسی از کسب سه امتیاز محروم شدیم.

قلعه نویی در ادامه علی دایی را یک مربی بزرگ خواند و افزود: من باید به علی دایی یک خسته نباشید بگویم. ما نباید قداست این مربی بزرگ را از بین ببریم. ما هر زمان که مربی در تیم ملی است از او تعریف و تمجید می کنیم اما در لحظاتی که این مربی به حمایت نیاز دارد پشت او را خالی کرده و تنهایش می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم عده‌ای مدعی بودند، من مربی کوچکی هستم. امیدوارم که دیگر با مربیان بعدی چنین برخوردی نشود.

وی در خصوص ادامه غیبت مجتبی جباری در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من مسئولیت کادر فنی تیم فوتبال استقلال را برعهده دارم و جباری را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گذاشته ام. کمیته انضباطی در خصوص وضعیت مجتبی جباری تصمیم گیرنده اصلی است و من دیگر در خصوص وضعیت این بازیکن صحبت نمی کنم.

قلعه نویی با رد شایعه حضور دوباره اش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: از فدراسیون فوتبال تا به امروز هیچ کس با من مذاکره ای نداشته است و شایعاتی که در این خصوص مطرح شده است را رد می کنم. با این حال امیدوارم هرکس که سرمربی تیم ملی می شود در مسئولیت خود موفق باشد.





















Copyright: gooya.com 2016