شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: با قلعه نويی مذاکره نکرده‌ايم، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس فدراسيون فوتبال گفت: باشگاه استقلال نظر خود را بيان کرده و ما مذاکره ای با سرمربی اين تيم نداشته ايم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشيان اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی را برای انتخاب سرمربی جديد تيم ملی برگزار کرده و از مربيان داخلی و خارجی نظرات مختلفی را گرفته ايم. اميدوار هستيم اين بار با انتخابی شايسته تيم ملی را به جايگاه واقعی خود برسانيم. تا ۲۰ روز آينده تيم ملی برنامه خاصی نداشته و سعی خواهيم کرد در فرصتی مناسب، تصميم پخته ای را برای انتخاب سرمربی بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کفاشيان درخصوص گزينه های مطرح شده در رسانه ها برای سرمربيگری تيم ملی فوتبال عنوان کرد: اين دليل نمی شود که اگر از هر مربی نظر يا شرايطش را می گيريم به عنوان گزينه قطعی سرمربيگری باشد.
وی افزود: فعلا برای ۳ بازی باقی مانده بايد تدابيری انديشيد تا تيم ملی به جام جهانی راه يابد. در حال حاضر بايد بستری مناسب را برای تيم ملی فراهم آوريم تا در ۳ ديدار موفق ظاهر شود. اگر سرمربی تيم بتواند اين ۳ بازی را با موفقيت پشت سر بگذارد برای مابقی ديدارهای پيش رو مجددا وارد مذاکره خواهيم شد.
وی در خصوص معرفی اعضا از سوی سازمان تربيت بدنی اظهار داشت: سازمان هيچ دخالتی درخصوص انتخاب سرمربی نداشته و هر وقت با مشکل مالی مواجه می شويم ،سازمان با فدراسيون وارد همکاری و مذاکره می شود.
کفاشيان درباره اينکه شايعه شده امير قلعه نويی از گزينه های نزديک به سرمربيگری تيم ملی است؛ گفت: چه کسی گفته با قلعه نوعی مذاکره کرده ايم؟ مشاوره با مربيان يا باشگاه هايی که تيم های ليگ برتری دارند دليل بر آن نيست که مربی آن تيم صرفا مد نظر ما است.در خصوص قلعه نوعی ما با هيچ کس مذاکره نکرده ايم و اگر باشگاه در خصوص حضور وی در تيم ملی مصاحبه کرده، فقط اظهار نظر شخصی است نه چيز ديگری.
رئيس فدراسيون تصريح کرد: تمام تلاشمان را برای حضور تيم ملی در جام جهانی به کار خواهيم گرفت و از کادر فنی حمايت خواهيم کرد. در صورت صعود کادر فنی تقويت می شود درغير اينصورت حذف خواهد شد. چرا که برنامه های مهم ديگری پيش روی تيم ملی بوده و با باسازی تيم ملی سعی خواهيم کرد تيم خوبی را تشکيل دهيم.
کفاشيان در خصوص فعاليت های پيش روی فدراسيون اظهارداشت: امسال، سال تيم ملی اميد بوده و بايد بستر مناسبی را برای اين تيم فراهم کنيم چرا که تيم اميد بايد در مسابقات آسيايی گوانگجو و المپيک ۲۰۱۲ لندن موفق ظاهر شود.
وی افزود: مسابقات حساس فوتسال آسيايی داخل سالن در ويتنام را نيز پيش روی خود داريم که اميدوارم با تدابير دقيق سرمربی تيم ملی فوتسال، همچنان افتخار آفرين باشيم. همچنين ميزبانی مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را دراصفهان پيش رو داريم که اميد است در اين پيکارها نمايندگان ايران نتايج ارزنده ای را کسب کنند.
رئيس فدراسيون تصريح کرد: تيم نوجوانان نيز ديدار های مهم و حساسی را پيش روی خود دارند که بايد تمامی تلاشمان را برای حضوری موفق در جام جهانی بکار گيريم.
کفاشيان اظهار داشت: در خصوص برنامه های ليگ و تغيير و تحولات آن نيز نشست هايی را برگزار خواهيم کرد تا در کنار توسعه دربخش آکادمی و آموزشی بتوانيم ليگ پر باری را داشته باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016