شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مذاکراتی که به نتيجه نمی رسد، چه کسی جانشين دايی می شود، گزارش مهر از انتخاب سرمربی

در حالی که کمتر از ۶۲ روز تا بازی حساس تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره شمالی در مرحله انتخابی جام جهانی باقيمانده است رايزنيها برای انتخاب جانشين علی دايی به نتيجه مشخصی نرسيده است و تلاشها جهت اين انتخاب سرنوشت ساز ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب جانشين علی دايی تا به امروز نتيجه‌ای در برنداشته است. برگزاری جلسات پی در پی در فدراسيون فوتبال، مذاکرات با گزينه‌های مختلف و نشست و گفتگو با کارشناسان تا به امروز بدون نتيجه مانده و تنها به اخبار تاييد نشده و شايعات مختلف منتج شده است.

مسئولان فدراسيون فوتبال شب گذشته در نشست با جمعی از کارشناسان و خبرگان فوتبال به بحث و بررسی پيرامون انتخاب گزينه‌ای واجد شرايط جهت هدايت تيم ملی نشستند. اين نشست که با حضور حشمت مهاجرانی، محمود ياوری، منصور پورحيدری، اميرحاج رضايی و مرتضی محصص برگزار شد، بدون جمع بندی به پايان رسيد. مديران فدراسيون فوتبال که به دنبال يافتن راهکاری برای فرار از بحران موجود بودند با نظراتی روبرو شدند که آنها را از اصل موضوع که همان تعيين شرايط مربی تيم ملی بود، دور کرد.

در عين حال صبح امروز نيز نشست ديگری در فدراسيون فوتبال برگزار شد تا شايد گره کور انتخاب سرمربی تيم ملی باز شود. اين جلسه نيز بيشتر به تضاد آرا مسئولان فدراسيون گذشت و نتيجه ای در برنداشت. در پايان اين جلسه باز هم مديران فدراسيون خيابان سئول را به سمت شمال و مقصد سازمان تربيت بدنی طی کردند.

فدراسيون فوتبال در شرايطی در انتخاب سرمربی جديد تيم ملی با ترديدهايی روبرو شده است که فوتبال ايران شرايط حساسی دارد و همين شرايط کار را برای انتخاب جانشينی علی دايی سخت کرده است.

از سوی ديگر گزينه هايی که برای هدايت تيم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته شده است هر يک دارای شرايطی هستند که انتخاب آنها به نوعی ريسکی بزرگ برای تيم ملی محسوب می شود.

مسئولان فدراسيون فوتبال که تلاش دارند بهترين انتخاب را برای تيم ملی انتخاب کنند هنوز نتوانسته اند به گزينه ای ايده ال برسند و با برگزاری نشست های مختلف سعی در محدود کردن تعداد گزينه ها دارند.

تا امروز مردانی چون محمد مايلی کهن ، افشين قطبی و حتی فيليپ تروسيه از شانس زيادی برای حضور در تيم ملی فوتبال کشورمان برخوردار بودند اما برخی اتفاقات باعث شده است حضور اين گزينه ها هم در پرده ابهام قرار داشته باشد و صحبت از مربيان ديگری به ميان بيايد.

يک واقعيت فوتبال ايران و يک سوال بزرگ اين است که آيا فدراسيون فوتبال به تنهايی می تواند سرمربی آينده تيم ملی را انتخاب کند يا بايد نظرات ديگران را هم در اين انتخاب لحاظ کند. شايد همين لحاظ کردن باشد که دست و پای فوتبالی ها را بسته و آنها را به تنگنا کشانده است!





















Copyright: gooya.com 2016