سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا؛ راه صعود پرسپوليس از تهران می‌گذرد، شب انتقام سپاهان در تاشکند، ايسنا

رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه با انجام ديدارهای حساسی پيگيری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در رقابت‌های منطقه غرب ديدارهای حساسی در گروه دوم و چهارم برگزار شد که برنامه اين ديدارها بدين شرح است:

گروه دوم، چهارشنبه ۱۹ فروردين ۸۸



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* الشارجه امارات - الشباب عربستان، ورزشگاه شارجه

الشارجه که تاکنون ضعيف‌ترين تيم گروه دوم نشان داده و با دو شکست در قعر جدول گروه قرار دارد، اين بار ميزبان الشباب عربستان است. تيم عربستانی برخلاف شارجه‌ی بدون امتياز با چهار امتياز در کنار پرسپوليس صدرنشين است و بی‌ترديد برتری الشباب در اين بازی الشارجه را به طور کامل حذف می‌کند. هر چند که دو تيم ديگر گروه اميد زيادی به خلق شگفتی از سوی تيم اماراتی دارند.


* پرسپوليس ايران - الغرافه قطر، ورزشگاه آزادی تهران

پرسپوليس پس از کسب چهار امتياز ونمايشی موفق در دو بازی ابتدايی خود اين بار ميزبان الغرافه است که توانسته با شکست دادن الشارجه اميدهايش را زنده کند اما، پرسپوليس در تهران اين توانايی را دارد تا مردان قطری را بار ديگر نااميد سازد. الغرافه برخلاف پرسپوليس شرايط خوبی در ليگ کشورش دارد و در آستانه‌ی قهرمانی است اما، پرسپوليس اميدوار به موفقيت به آسانی حريف قطری را آرام نمی‌گذارد.


گروه چهارم، چهارشنبه ۱۹ فروردين

الاتفاق عربستان - الشباب امارات، ورزشگاه امام

الاتفاق و الشباب هر دو در روز دوم مسابقات با شکست دادن تيم‌های مدعی سپاهان و بنيادکار خود را در گروه مطرح ساختند اکنون اين بازی برای هر دو تيم حکم تداوم شانس صعود را دارد البته اين موضوع درباره تيم عربستان بيشتر صدق می‌کند و الاتفاق به هر سه امتياز اين ديدار خانگی نياز دارد، در گروهی که تمامی تيم‌ها سه امتيازی هستند برتری در ديدارهای روز سوم شانس آنها را بسيار افزايش می‌دهد.


* بنيادکار ازبکستان - سپاهان ايران، ورزشگاه مرکزی تاشکند

بنيادکار و سپاهان در حال تبديل شدن به يک بازی سنتی در آسيا است اين دو تيم در فصل گذشته نيز همگروه بودند که بنيادکار در آن زمان سپاهان را حذف کرد. اکنون ديدار تاشکند از اهميت بالايی برخوردار است. سپاهان و بنيادکار سه امتيازی چشم به پيروزی در اين ديدار دارند، در هر صورت بنيادکار برای استفاده از امتياز ميزبانی و سپاهان برای انتقام از رقيب انگيزه‌های فراوانی دارند.





















Copyright: gooya.com 2016