چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: به اهتزاز درآمدن پرچم کشورم در آفريقای جنوبی مهم ترين فکر من است، ايلنا

* حالا ديگر اهميتی ندارد که عنوان شود اسم افشين در ليست کميته فنی بوده يا نبوده و من هم هر چه را آنها بگويند قبول دارم برای اينکه اين مباحث دردی را دوا نمی‌کند.


ايلنا: با وجود اينکه برخی از کارشناسان کميته فنی فدراسيون فوتبال بر اين عقيده اند که نام افشين قطبی سرمربی پيشين پرسپوليس در ليست گزينه‌های مربيگری تيم‌ملی نبوده است اما وی قصد پاسخ دادن به اين حرف‌ها را ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




افشين قطبی امروز در گفت‌وگو با ايلنا در اين ارتباط اظهار داشت: از تمامی کسانی که از من برای حضورم در تيم‌ملی حمايت کردند تشکر می‌کنم. حالا ديگر بعد از تصميم فدراسيون فوتبال از مردم و کارشناسان می‌خواهم از محمد مايلی‌کهن حمايت کنند تا وی همراه تيم‌ملی در رسيدن به مسابقات جام‌جهانی موفق باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر برای من ديدن پرچم مقدس کشورمان در بين ساير پرچم‌های کشورهای حاضر در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی به اهتراز دربيايد حائز اهميت است و اين برای من افتخار است.
قطبی اضافه کرد: من سال‌ها در کره‌جنوبی مربيگری کرده‌ام و حالا هر کمکی از دستم برآيد برای موفقيت مايلی‌کهن انجام خواهم داد همانطور که گفتم همه بايد دست در دست بدهيم تا تيم‌ملی به جام‌جهانی برود.
قطبی در خصوص مصاحبه‌های حشمت مهاجرانی و محمود ياوری عليه وی گفت: من در حال حاضر جواب آنها را نمی‌دهم چرا که می‌خواهم برای تيم‌ملی حاشيه‌سازی نکنم. تيم‌ملی بايد در آرامش کامل به فکر سه بازی آينده خود باشد من هم نمی‌خواهم فضا را متشنج کنم چرا که حالا ديگر اهميتی ندارد که عنوان شود اسم افشين در ليست کميته فنی بوده يا نبوده و من هم هر چه را آنها بگويند قبول دارم برای اينکه اين مباحث دردی را دوا نمی‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016