چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: پرسپوليس با سه گل الغرافه را شکست داد، نماينده ايران صدرنشين شد، مهر

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزی برابر نماينده قطر در ليگ قهرمانان آسيا به صدر جدول گروه دوم مرحله مقدماتی هفتمين دوره اين رقابتها صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۶ امروز تيم های فوتبال پرسپوليس ايران و الغرافه قطر به قضاوت ماتيو بريز از استراليا و در حضور حدود ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برابر يکديگر قرار گرفتند که در پايان نماينده کشورمان با نتيجه ۳ بر يک حريف خود را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول اين ديدار که زير بارش شديد باران برگزار شد، تيم فوتبال پرسپوليس ابتدا در دقيقه ۳۶ توسط مازيار زارع از روی نقطه پنالتی به گل اول دست يافت و در حالی که اين نيمه رو به پايان بود ابراهيم توره در دقيقه ۴۵ گل دوم را وارد دروازه حريف قطری کرد.

در نيمه دوم بازهم اين پرسپوليس بود که شروع خوبی داشت و با گل دقيقه ۴۷ عليرضا نيکبخت واحدی کار الغرافه را سخت کرد و به حفظ بازی پرداخت.

تيم فوتبال الغرافه در اين ديدار در دقيقه ۶۹ از روی يک ضربه ايستگاهی توسط فرناندو کاستا به يک گل دست پيدا کرد. در ثانيه های پايانی بازی علی کريمی در موقعيتی تک به تک می توانست چهارمين گل پرسپوليس را به ثمر برساند اما موفق به اين کار نشد.

تيم فوتبال پرسپوليس با اين پيروزی ۷ امتيازی شد و به صدر جدول رده بندی گروه دوم صعود کرد. در اين گروه تيم های الشارجه امارات و الشباب عربستان نيز حضور دارند که امروز به مصاف هم خواهند رفت.





















Copyright: gooya.com 2016