چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندرانيک تيموريان: اميدوارم تيم ملی به جام جهانی صعود کند، شايد به فولهام بازگشتم، مهر

هافبک ايرانی تيم فوتبال بارنزلی انگلستان با بيان اينکه دايی تمام تلاش خود را برای موفقيت تيم ملی انجام داد، ابراز اميدواری کرد تيم ملی بتواند با هدايت محمد مايلی کهن به جام جهانی ۲۰۱۰ صعود کند.
آندرانيک تيموريان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اينکه درست است علی دايی پس از شکست تيم ملی برابر عربستان با صلاحديد مسئولان فدراسيون فوتبال از کار برکنار شد اما تمام سعی و تلاش خود را برای صعود فوتبال ايران به جام جهانی انجام داد، گفت: اميدوارم محمد مايلی کهن بتواند با تجربه بالا و توان فنی قابل قبولی که دارد، همانند دوره مقدماتی که تيم ملی زير نظر دايی مقتدرانه به مرحله دوم صعود کرد، در اين ۳ بازی موفق ظاهر شده و تيم ملی را به جام جهانی رهنمون سازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اميدوارم همه به مايلی کهن و کادر جديد تيم ملی کمک کنند تا در اين شرايط سخت تيم ملی به هدف بزرگش که صعود به جام جهانی است دست يافته و پرچم پر افتخار کشورمان در آفريقای جنوبی به اهتزاز در آيد، اتفاقی که می تواند به رشد بيشتر فوتبال ايران کمک کند.

هافبک ايرانی تيم فوتبال بانزلی با اشاره به اينکه تاکنون تجربه فعاليت زير نظر مايلی کهن را نداشته است، در پاسخ به اين سوال که آيا از دايی به خاطر دعوت نکردنش به اردوهای تيم ملی در ماه های اخير ناراحت نيست؟، ادامه داد: اين نظر علی دايی بود و به آن احترام می گذارم.

وی خاطرنشان کرد: من در تيم بارنزلی ۴ بازی انجام دادم ولی پس از اخراج در ديدار با کارديف سيتی ۳ بازی مهم را از دست دادم و قطعا اگر در آن مسابقات شرکت می کردم، می توانستم حداقل جزو نفرات دعوت شده به اردوی تيم ملی برای ديدار با عربستان قرار بگيريم.

تيموريان با بيان اينکه در ۴ سال گذشته تنها در ۳، ۴ بازی تيم ملی حضور نداشته و هر زمان که از وی دعوت شود برای خدمت به تيم ملی آماده است، اضافه کرد: اميدوارم با ادامه بازی های خوبی که برای تيم بارنزلی انجام داده ام، بتوانم نظر مساعد مايلی کهن را جلب کنم تا مجددا به اردوی تيم ملی دعوت شده و پيراهن پرافتخار کشورم را بار ديگر بر تن کنم.

هافبک پيشين تيم فولهام انگلستان در مورد وضعيتش در تيم بارنزلی اظهار داشت: پس از پايان دوران محروميتم، در دو بازی اخير بارنزلی برابر دربی کانتی و ناتينگهام فارست ۹۰ دقيقه در زمين مسابقه حضور داشته ام و حتی برابر ناتينگهام يک پنالتی هم گرفتم که کمپل رايس آن را از دست داد. در مجموع از نظر بدنی و فنی کاملا آماده ام و کم کم به دوران اوجم باز می گردم.

وی در مورد جايگاه اين تيم در ليگ قهرمانی انگلستان افزود: ما با توجه به سه بازی کمتری که نسبت به حريفان انجام داده ايم، در جايگاه بيست و يکم قرار داريم و با پيروزی در اين ديدارها می توانيم تا رده های چهاردهم و پانزدهم هم بالا بيائيم. البته برنامه ريزی مسئولان باشگاه در اين فصل حفظ تيم است ولی آنها قصد دارند در فصل آينده بارنزلی به ليگ برتر انگلستان صعود کند.

هافبک پيشين تيم فوتبال ابومسلم در پاسخ به اين سوال که آيا در پايان فصل جاری به تيم فولهام باز می گرديد؟، تصريح کرد: برای فصل بعد هنوز هيچ تصميم نگرفته ام اما با توجه به اينکه يکسال ديگر با فولهام قرارداد دارم در پايان فصل به اين تيم باز خواهم گشت. البته بايد مدير برنامه هايم با مديران و مربی اين تيم مذاکره کند تا وضعيتم بطور کامل مشخص شود.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا طلبش را از باشگاه ابومسلم دريافت کرد يا نه؟ تاکيد کرد: من شکايتم از باشگاه ابومسلم را از فدراسيون فوتبال پس گرفته ام و چندی پيش دو مرتبه با تلفن شخصی ام از انگلستان با بنی اسد صحبت کردم و ايشان قول داد طلبم را تا پايان اسفندماه پرداخت کند اما نمی دانم تا کی بايد منتظر بمانم که اين مبلغ به من پرداخت شود.

تيموريان در پايان گفت: درست است من با تيم ابومسلم در ليگ برتر به ميدان رفتم و از اين تيم به تيم ملی و اروپا راه يافتم با اين حال من هم تا جائيکه می توانستم برای موفقيت اين تيم تلاش کردم اما به نظر می رسد مسئولان اين باشگاه هيچ احترامی برای من قائل نبوده و نمی خواهند به حرف ها و قول های خود عمل کنند.





















Copyright: gooya.com 2016