چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: اين شکست برای من شرم‌آور است، ايسنا

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شکست پنج بر يک برابر الغرافه برای خودم هم شرم آور است.

ادواردو نلو وينگادا پس از شکست پنج بر يک تيم پرسپوليس برابر الغرافه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجوبان ايران (ايسنا)، پيرامون اين مسابقه گفت: اين شکست برای خودم هم شرم آور است. ممکن است در يک بازی تيم ما خوب بازی کند اما، ببازيم ولی در ديدار برابر الغرافه پرسپوليس هم بد بازی کرد و هم با نتيجه ناباورانه پنج بر يک مغلوب تيم قطری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: واقعا چنين بازی از سوی پرسپوليس برای من قابل قبول نيست و بايد در آن تغييراتی را به وجود آوريم.

وينگادا درپاسخ به اين سوال که آيا ضعف پرسپوليس در برابر الغرافه تنها مختص به بازيکنان اين تيم بوده است، گفت: بازيکنان عملکرد خوبی نداشتند اما سيستم و تاکتيک ما هم مشکل داشت البته اين سيستم بازی و بازيکنانی که به ميدان رفتند تقريبا همان ترکيب بازيکنان و سيستمی بود که ما در بازی با الشباب در عربستان به نمايش گذاشتيم و همگان از اين بازی تعريف کردند و آن را يکی از منطقی ترين بازی های پرسپوليس ناميدند اما، چنين شيوه‌ای در بازی با الغرافه جواب نداد. ما بايد مشکلات را بررسی کنيم.

وينگادا در ارزيابی‌اش از تيم الغرافه نيز گفت: آنها فوتبال خوبی به نمايش گذاشتند اما، نکته مهم‌تر اين است که ما بد بازی کرديم و مشکل از تيم ما است که آنقدر ضعيف ظاهر شد تا به حريفش فرصت گل زنی بيشتری بدهد.

به گزارش ايسنا، وينگادا و ديگر اعضای کادر فنی تيم پرسپوليس برای ارائه گزارشی از بازی پرسپوليس در برابر الغرافه در جلسه‌ی عصر امروز هيات مديره باشگاه پرسپوليس حاضر خواهند شد.

هم‌چنين اولين تمرين تيم پرسپوليس پس از اين بازی پنج شنبه در ساعت ۱۰:۳۰ در مجموع ورزشی خيريه عمل برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016