پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتايج کامل هفته‌ سی‌ و سوم ليگ برتر فوتبال: پيروزی قعرنشينان؛ سقوط داماش و شکست پرسپوليس، ايسنا

رقابت‌های هفته‌ی سی‌وسوم ليگ برتر فوتبال ايران با برگزاری ۹ ديدار در سراسر کشور در حالی برگزار شد که تکليف تيم قهرمان به بازی‌های هفته‌ی پايانی موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در رقابت‌های هفته‌ی سی‌وسوم ليگ و در حساس‌ترين اين بازی‌ها تيم فوتبال استقلال در حالی در برابر سايپا با تساوی يک بر يک متوقف شد که پيروزی در اين ديدار می‌توانست شانس آبی‌پوشان را برای کسب قهرمانی در هفته‌ی پايانی بيشتر کند اما، علی‌رغم اين‌که استقلال با اعلام پنالتی محسن قهرمانی در دقيقه‌ی ۸۷ و توسط آرش برهانی از حريفش پيش افتاد اما، کاظم برجلو در دقيقه‌ی ۹۲ بازی را به تساوی کشاند تا اميد استقلالی‌ها برای کسب قطعی عنوان قهرمانی کمرنگ‌تر شود.

هم‌چنين در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نيز ذوب آهن با نتيجه‌ی پرگل ۳ بر صفر ملوان بندرانزلی را شکست داد تا تنها با کسب يک تساوی در هفته‌ی سی‌وچهارم برابر فولاد، شانس بيشتری برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

گل‌های تيم ذوب آهن را در ديدار اين هفته فرشيد طالبی، ايگور کاسترو و محمد سلسالی در دقايق ۱۰، ۶۷ و ۷۶ به ثمر رساندند.

در ادامه اين رقابت‌ها ديدار تيم‌های راه‌آهن شهرری و فولاد خوزستان نيز که با ميزبانی راه آهن انجام شد با برتری ۲ بر يک راه‌آهن به پايان رسيد.

هم‌چنين ديدار صبای قم و مس کرمان نيز با برتری ۲ بر يک مس به پايان رسيد. داماش گيلان نيز که برای فرار از سقوط مبارزه می‌کند در خانه ۳ بر يک برق شيراز را در هم کوبيد. ديدار تيم‌های مقاومت شهيد سپاسی و پيام خراسان نيز با برتری يک بر صفر پيام قعرنشين به پايان رسيد و با اين پيروزی، پيام از سه تيم سقوط کننده فاصله گرفت.

استقلال اهواز نيز ۲ بر يک بر پرسپوليس تهران غلبه کرد. اين ديدار در حالی با برتری استقلال اهواز به پايان رسيد که پرسپوليس در ابتدای اين ديدار از حريف پيش افتاده بود.

ابومسلم خراسان نيز ۲ بر يک مغلوب سپاهان اصفهان شد. ديدار تيم‌های پيکان قزوين و پاس همدان نيز با برتری يک بر صفر پيکان به پايان رسيد.

بر اين اساس تيم ذوب آهن با ۶۶ امتياز صدرنشين ليگ است، استقلال با ۶۳ امتياز در جای دوم و مس کرمان با ۵۸ امتياز تيم سوم جدول رده‌بندی است.

در قعر جدول نيز برق شيراز با ۲۴ امتياز به ليگ دسته يک سقوط کرده است. داماش گيلان نيز علی‌رغم برتری پرگل برابر برق شيراز با کسب ۳۰ امتياز به ليگ دسته يک سقوط کرد. استقلال اهواز و ابومسلم خراسان نيز با ۳۴ امتيازمنتظر هفته‌ی پايانی ماندند تا از خطر سقوط فرار کنند.





















Copyright: gooya.com 2016