دوشنبه 7 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی در فرودگاه مهرآباد: دست مجيد جلالی و مردم خوزستان را می‌بوسم، ايسنا

* هواداران با استقبال تاريخی خود ما را شرمنده کردند

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از لطف و دلسوزی تمامی هواداران استقلال تشکر می‌کنم.

امير قلعه‌نويی پس از بازگشت از مشهد و در حالی که در فرودگاه مهرآباد به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفته بود، در گفت‌وگويی کوتاه به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران ( ايسنا)، گفت: از حمايت، لطف و دلسوزی‌های هواداران مهربان استقلال تشکر می‌کنم. آنها بار ديگر با اين استقبال تاريخی خود ما را شرمنده ساختند. خوشحالم که توانستيم قهرمان ليگ برتر شويم تا پاسخ گوشه‌ای از محبت‌های ۲۰ ميليون هوادار استقلال را بدهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: بازيکنان استقلال در بازی آخر مردانه جنگيدند و بازی بسيار خوبی انجام دادند. تيم پيام نيز با توجه به نيازش به پيروزی رقابت نفس‌گيری را انجام داد و در هر صورت اين بازی سخت به سود ما تمام شد.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: از خداوند و آقا امام زمان سپاسگزارم. لطف آنها شامل حال ما شد، ضمن آنکه عنايت امام رضا(ع) به تيم استقلال کمک کرد تا در جوار بارگاه رضوی تيم ما جام قهرمانی را بدست آورد. من معتقدم استقلال شايسته‌ی اين عنوان بود.

وی افزود: از مجيد جلالی و مردم خوزستان تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. تيم فولاد مردانه جنگيد و مجيد جلالی هم مردانگی و عقيده‌اش به فوتبال پاک را بار ديگر اثبات کرد.





















Copyright: gooya.com 2016