دوشنبه 7 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان ليگ برتر بسکتبال: مهرام قهرمان شد، مهر

تيم بسکتبال مهرام با پيروزی مقابل ذوب آهن اصفهان برای دومين سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت ‌های ليگ برتر بسکتبال را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دومين ديدار از مرحله نهايی مسابقات بسکتبال ليگ برتر باشگاه های کشور عصر دوشنبه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که طی آن تيم بسکتبال مهرام با نتيجه ۹۱ بر ۷۶ از سد ذوب آهن اصفهان گذشت تا با ۲ پيروزی از مجموع ۳ ديدار برای دومين سال پياپی عنوان قهرمانی اين رقابت ها را از آن خود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در حضور محمدعلی آبادی رئيس سازمان تربيت بدنی برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در کوآرتر نخست با نتيجه ۱۵ بر ۲۰ مغلوب ذوب آهن شدند و کوآتر دوم را با برتری ۱۲ بر ۱۱ به سود خويش پايان دادند اما با اين وجود نيمه نخست را با نتيجه ۲۷ بر ۳۱ به ميهمان اصفهانی خود واگذار کردند.

بسکتباليست های مهرام نيمه دوم را با قدرت آغاز کردند و در همان کوآرتر سوم با نتيجه ۳۶ بر ۱۷ به پيروزی دست يافتند تا ضمن جبران امتيازات عقب افتاده، به برتری در اين ديدار نزديکتر شوند. البته تساوی دو تيم با نتيجه ۲۸ بر ۲۸ در کوارتر چهارم مانع از موفقيت نهايی اين تيم نشد تا شاگردان مصطفی هاشمی در پايان با پيروزی ۹۱ بر ۷۶ برابر رقيب اصفهانی خود فاتح اين مسابقات و ليگ برتر بسکتبال لقب بگيرند.

در ديدار نخست دو تيم هم که روز سوم ارديبهشت ماه در اصفهان برگزار شده بود، تيم مهرام در رقابتی سخت و نفسگير با نتيجه ۱۱۳ بر ۱۰۶ از سد ذوب آهن اصفهان گذشته بود.





















Copyright: gooya.com 2016