شنبه 12 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيرواني بركنار شد، انصاري‌فرد: تصميم خوبي در اين زمينه گرفتم، نظر پيرواني در اين زمينه مهم نيست، ايسنا

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: براي برطرف شدن يك سري مشكلات و ايجاد هماهنگي بيشتر دركادر فني تيم فوتبال پرسپوليس تصميم به بركناري افشين پيرواني گرفتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عباس انصاري فرد، در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ پيرامون بركناري افشين پيرواني مربي تيم فوتبال پرسپوليس و دستياري وينگادا در اين تيم اظهار كرد: سرانجام پس از احساس يك سري مشكلات در تيم و همچنين با هدف ايجاد هماهنگي بيشتر در كادر فني تيم پرسپوليس تصميم به بركنار افشين پيرواني گرفتيم. احساس من چنين بود كه مسائل مختلفي در تيم و كادر فني ما وجود دارد و فكر مي كنم تصميم خوبي در اين زمينه گرفتم.

وي در پاسخ به اين سوال كه نظر پيرواني نسبت به برداشت شما از مشكلات پرسپوليس چه بوده است؟ تصريح كرد: نظر او در اين زمينه در تصميم به بركناري اش از پرسپوليس مهم نيست و اين مديرعامل باشگاه است كه بايد با قاطعيت تصميم مهمي براي بهبود اوضاع تيم و پيشرفت در آينده بگيرد.

انصاري فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا هيات مديره هم با اين تصميم شما موافقت كردند؟ تصريح كرد: اين مسئله جزو وظايف مديرعامل است و او است كه مي تواند مشكلات را از نزديك حس كرده و آن ها را تشخيص داده و بهترين تصميم را در اين زمينه بگيرد. بعيد مي دانم هيات مديره هم مشكلي با اين تصميم من داشته باشد.

انصاري فرد هم‌چنين با تاكيد نهايي شدن توافقات پرسپوليس براي حضور صابر ميرقرباني در اين تيم به ايسنا گفت: هنوز تكليف اين قضيه مشخص نشده و ما به توافق نهايي براي پيوستن ميرقرباني در پرسپوليس نرسيده‌ايم همين طور بازيكنان ديگري هم هستند كه هنوز توافق نهايي براي‌شان نشده است.

انصاري فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا هيات مديره‌ي باشگاه پرسپوليس از خريدهاي اين فصل باشگاه مطلع بوده و دخالتي در آن دارد؟ گفت: ما در جلساتي كه در هيات مديره برگزار مي كنيم گزينه‌هاي مختلفي از بازيكنان را مطرح كرده و پيرامون حضور آنها در پرسپوليس بحث و بررسي مي كنيم. ازاين نظر هيات مديره در جريان كار ما هست، اما بحث نقل و انتقالات در جذب بازيكنان جديد شرايط فشرده و فرصت هاي كوتاهي دارند كه به باشگاه بايد در يك شرايط خاص و سريع تصميمات جدي و اقدامات نهايي را در اين زمينه بگيرد. اين مسئله وظيفه‌ي مديرعامل است و ما براي اين كه از ديگر تيم ها عقب نيفتيم بايد به صورت ضرب‌الاجل عمل كنيم البته تمام حريم ها حفظ خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016