شنبه 12 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسین کعبی: من با قطبی اختلاف سلیقه داشتم اما تیم ملی جای سلیقه ها نیست، ايلنا

"سایپا پیشنهاد داده اما می خواهم در یک تیم بزرگ تر بازی کنم"

فقط در تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس است که به دلیل پخش مستقیم هفتگی بازیکنان زیر نظر همه کارشناسان قرار دارند و نقاط ضعف و قوت آنها دیده می شود



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هافبك ملي‌پوش تيم فوتبال سايپا در خصوص دعوتش به اردوي تيم ملي گفت: من يقين داشتم به تيم ملي دعوت خواهم شد و با اينكه زمان حضورم در پرسپوليس بر سر يكسري مسائل با افشين قطبي اختلافاتي داشتم اما او نشان داد يك مربي حرفه‌اي است.

حسين كعبي در گفت‌وگو با ايلنا افزود: ‌هيچگاه پنهان نمي‌كنم که در زمان حضور در پرسپوليس با افشين قطبي اختلاف داشتم اما الان بحث‌ تيم ملي مطرح است و نه من و نه آقای قطبی به اختلاف سلیقه ها کاری نداریم.

کعبی گفت: همه بايد به او كمك كنيم تا تيم ملي بتواند به جام جهاني صعود كند و من هم تمام تلاشم را براي موفقيت تيم ملي انجام خواهم داد.

وي ادامه داد: افشين قطبي با توجه به شناختي كه از دو كره دارد مي‌تواند كمك بسياري براي موفقيت تيم ملي باشد. ما هنوز شانس داريم تا به جام جهاني صعود كنيم در اين بين همه بازيكنان،‌ مردم و رسانه‌ها بايد كمك كنند تا به اين هدف بزرگ دست يابيم.

هافبك تيم سايپا اضافه كرد: با اينكه قراردادم با تيم سايپا به اتمام رسيده است اما تاكنون هيچ تيمي از ليگ برتر به من پيشنهاد نداده است البته مدير برنامه‌هايم اعلام كرده که دو پيشنهاد از اروپا برايم ارسال شده كه بايد آنها را بررسي كنيم ضمن اینکه باشگاه سايپا براي تمديد قرارداد پيشنهاد داده است اما دوست دارم در يكي دیگر از تيم‌هاي مطرح كشور بازي كنم که دیده شوم چرا که فقط در تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس است که به دلیل پخش مستقیم هفتگی بازیکنان زیر نظر همه کارشناسان قرار دارند و نقاط ضعف و قوت آنها دیده می شود.





















Copyright: gooya.com 2016