دوشنبه 14 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين تمرين تيم‌های فوتبال استقلال و الاتحاد، قلعه‌نويی بازيکنان را تهديد کرد! ايسنا

آخرين تمرين تيم‌های فوتبال استقلال ايران و الاتحاد عربستان بيش از بازی سه‌شنبه (فردا) در زمين اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ابتدا تمرين تيم‌ الاتحاد عربستان از ساعت ۱۷ آغاز شد که بازيکنان اين تيم پس از کار با توپ و تمرين‌های تکنيکی با استفاده از موانع به مرور تمرين‌های تاکتيکی از جمله حمله به دروازه با استفاده از ارسال از کناره‌ها و پاس‌های عمقی پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با توجه به تمرين روز گذشته تيم الاتحاد در تمرين امروز بازيکنان کارهای سبکی را انجام دادند و با تمرين ضربات ايستگاهی تمرين تيم عربستانی خاتمه يافت.

به گزارش ايسنا، از ساعت ۱۸ تمرين تيم فوتبال استقلال آغاز شد. بازيکنان پس از ۱۰ دقيقه صحبت‌های ابتدايی قلعه‌نويی تمرين‌های خود را آغاز کردند که پس از پاسکاری، تمرين‌های ترکيبی و کارهای تاکتيکی با استفاده از موانع در دستور کار استقلالی‌ها قرار گرفت. از جمله اين تمرين‌ها حمله به دروازه با استفاده از موانع بود.

همچنين تمرين پنالتی و ضربات ايستگاهی بخش ديگری از تمرين استقلال را شامل می‌شد.

ضمن آنکه امير قلعه‌نويی نيز در طول تمرين بارها از بازيکنان استقلال خواست که تمرين را جدی بگيرند و حتی بازيکنان را تهديد کرد که در صورت کم‌کاری بايد تمرين را ترک کنند.

با درخواست کادرفنی استقلال دو عکاس عربستانی در همان ابتدای تمرين ورزشگاه آزادی را ترک کردند اما عکاسان ايرانی اجازه تصويربرداری از تمرين را داشتند. ضمن آنکه در تمرين امروز مهرداد پولادی نيز به دليل برخورد با عليرضا عباس‌فرد مصدوم شد و پژمان منتظری نيز به دور زمين دويد.





















Copyright: gooya.com 2016