یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه وينگادا به انصاری فرد: تصميم باشگاه تصميم من است، مهر

- برای برد به ايران آمده ام

سرمربی پرتغالی تيم فوتبال پرسپوليس در نامه‌ای به عباس انصاری فرد خود را تابع تصميمات مديران اين باشگاه دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، نلو وينگادا که در حاشيه تمرين صبح يکشنبه تيم فوتبال پرسپوليس خود را بی خبر از تصميمات مديرعامل باشگاه در خصوص برکناری افشين پيروانی خوانده بود، نامه ای به عباس انصاری فرد ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




متن اين نامه به شرح زير است: "اينجانب نلو وينگادا سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به اينکه در کشور ايران زندگی می‌کنم و اين کشور را کشور دوم خود می دانم وظيفه خود می دانم تا در هر شرايطی به قوانين اين کشور احترام بگذارم".

وينگادا در ادامه نامه خود آورده است: " درباره باشگاه پرسپوليس بايد بگويم من بهترين‌ها را برای اين باشگاه و اين تيم خواستارم و مطمئنا هر تصميمی که به نفع باشگاه و پرسپوليس باشد به نفع من نيز هست چرا که به خاطر دفاع از خود هم که شده از صميم قلب دوست دارم پرسپوليس موفق و سربلند باشد و به جايگاه واقعی خويش دست يابد".

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در بخش ديگری از اين نامه تاکيد کرده است: "بدين وسيله بازهم تاکيد می‌کنم هر تصميمی که در باشگاه گرفته شود و در نهايت به نفع پرسپوليس باشد و به بهبود موقعيت تيم منتهی شود از نظر من صددرصد مورد احترام و قابل قبول است. شخصا هيچوقت عليه منافع باشگاه نبوده و نخواهم بود و آرزومندم موقعيت پرسپوليس و خوشحالی تمامی هوادارن ميليونی اين تيم بزرگ هستم".

وی در پايان نامه خود به مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطر نشان کرده است: "من برای بردن اينجا آمده‌ام و بدون هيچگونه دريغی تمام تلاشم را برای موفقيت پرسپوليس انجام می دهم".





















Copyright: gooya.com 2016