پنجشنبه 17 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد پنجعلی، کاپيتان اسبق تيم ملی، سرمربی جديد تيم فوتبال پاسارگاد، ايلنا

کاپيتان اسبق تيم ملی فوتبال ايران و تيم پرسپوليس تهران به عنوان کانديدای اصلی سرمربيگری تيم فوتبال پاسارگاد بجنورد در نظر گرفته شد.


ايلنا: کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس تهران گفت : مذاکرات اوليه را در مورد مربيگری اين تيم انجام داده ايم و از طرف من قضيه صدردر صد است مگر آنکه شرايط ديگری در مذاکره نهايی اتفاق بيافتد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ايلنا ضمن تأييد اين مطلب افزود : من برای اين به پاسارگاد می آيم که با کمک مسئولان استان سهميه ليگ خريداری کنيم و تيم را برای صعود به ليگ برتر ببنديم .
کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس تهران همچنين در مورد ترکيب آينده تيم پاسارگاد گفت : اولويت اول من استفاده از بازيکنان بومی استان است و بعد از آن برای تکميل بازيکنان، از غير بومی ها استفاده خواهم کرد .
مربی اسبق تيم ملی اميد در مورد دستيارانش گفت : بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تيم ملی و پرسپوليس تهران که در تيم ملی اميد همراه من بود و آقای قاسم زاده از مربيان خوب بومی به عنوان دستياران من فعاليت خواهند کند .
پنجعلی افزود : من اول هفته آينده به بجنورد می آيم تا مذاکرات نهايی را انجام دهيم و اميدوارم که بتوانم در اين تيم فعاليت کنم .
در ادامه به سراغ سرپرست تيم فوتبال پاسارگاد بجنورد رفتيم تا از او در مورد جزئيات ماجرا سؤال نمائيم .
محمد جوهری ضمن تأييد مذاکره قطعی با محمد پنجعلی گفت : ما در تلاش هستيم تا تيم خيلی خوبی برای سال بعد داشته باشيم برای همين به سراغ محمد پنجعلی رفتيم تا با کمک او تيم را آماده کنيم .
وی افزود : تيم ما در ليگ دو کشور بازی می کند گر چه در تلاش هستيم در صورت حمايت مسئولان استان سهميه در ليگ يک بخريم .
جوهری همچنين گفت : در ابتدای هفته اينده به مذاکره با محمد پنجعلی می پردازيم و اگر با او به توافق نرسيديم با گزينه های بعديمان که عبارتند از مصطفی قنبرپور بازيکن اسبق تيم های ملی و پرسپوليس تهران و يعقوب وطنی سر مربی اسبق تيم شيرين فراز کرمانشاه مذاکره خواهيم کرد .
بدين ترتيب بايد منتظر يک سال فوتبالی در خراسان شمالی باشيم و قطعاً درصورت حمايت مسئولان خراسان شمالی و آماده سازی تيم پاسارگاد ، نام بجنورد و خراسان شمالی در کنار مراکز استان های دارای تيم فوتبال خواهد درخشيد .





















Copyright: gooya.com 2016