چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروز کريمی: شاهدان مايلی کهن اخراجی های من بودند، می خواهد باخت هايش را نبينند، مهر

سرمربی تيم فوتبال صبای قم با بيان اينکه پرونده شکايت از مايلی کهن را تا انتها پيگيری خواهد کرد گفت: ۷ شاهدی که مايلی کهن به کميته انضباطی معرفی کرده است بازيکنان اخراجی من بوده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، فيروز کريمی که پس از شکست يک بر صفر عصر چهارشنبه تيمش در رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا برابر الهلال عربستان با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه يادگار امام قم گفتگو می کرد، ضمن بيان اين مطلب افزود: نمی دانم ۷ نفری که آقای مايلی کهن به عنوان شاهد به کميته انضباطی معرفی کرده اند چه کسانی هستند. اما اين را خوب می دانم که تا انتهای اين پرونده را پيگيری خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريمی ادامه داد: مطمئن باشيد تا چند روز ديگر افرادی را واسطه می کنند و نزد ما می فرستند تا بساط آشتی کنان فراهم شود و همه چيز ختم به خير شود اما بازهم تاکيد می کنم چه بازنده باشم و چه برنده تا پايان اين پرونده خواهم رفت.

سرمربی تيم فوتبال صبای قم در ادامه خاطر نشان کرد: من ۲۱ سال است مربيگری می کنم و در اين مدت بيش از ۱۰۰۰ بازيکن داشته ام. اين هفت نفر هم ممکن است شامل افرادی شوند که يا بدرد من نمی خورده اند و اخراجشان کرده ام ، يا انتخاب شان نکرده ام و يا ... مطمئن باشيد همه اين افراد را رسوا خواهم کرد و پرونده شان را رو می کنم.

فيروز کريمی در ادامه انتقادات خود از محمد مايلی کهن افزود: ايشان می خواهد با اين ترفندها ناکامی هايش را توجيه کند و کار کند که کسی به فکر شکست ۴ بر ۲ سايپا به صبا نيفتد. البته تدبير ايشان کاملا هوشمندانه است و هيچکس ناکامی های اين مربی را نمی بيند.

وی ادامه داد: سوال من اين است که چرا تا زمانی که سايپا نتيجه می گرفت خبری از اين حاشيه سازيها و مصاحبه ها نبود؟ اما زمانی که نتوانست با تيمش نتيجه بگيرد يک روز به علی دايی گير داد و يک روز به افشين قطبی و يک روز به امير قلعه نويی. اين اواخر هم که با خانم رايش گير داده بود و بعد رفت سراغ مادر رايس و در پايان هم نوبت به صبا رسيد.

کريمی در مورد ديدار با الهلال عربستان و حذف صبا از ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما برنامه های خوبی برای اين ديدار داشتم اما وزش باد و عملکرد ضعيف بازيکنان اجازه نداد برنامه ها اجرا شود.

وی افزود: همه بازيکنان بجز توليا عملکرد ضعيفی داشتند و نتوانستند کيفيت هميشگی را داشته باشند. ما فوتبال هميشگی مان را ارئه نکرديم و در اين بازی باختيم و حذف شديم.

سرمربی تيم فوتبال صبای قم اولويت اين تيم را قهرمانی در رقابتهای جام حذفی خواند و گفت: البته خيلی مايلی بوديم که ديدار با الهلال را با پيروزی پشت سربگذاريم اما به هر حال بايد تمام توانمان را برای موفقيت در جام حذفی بگذاريم چرا که به راحتی می توان با قهرمانی در جام حذفی به ليگ قهرمانان فصل آينده راه يافت.





















Copyright: gooya.com 2016